sheivaus sheivaus
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
Ruohonleikkuri. Ruohonleikkuri.
Taas mennään juu. 🤦‍♂️ Taas mennään juu.  🤦‍♂️
sauna sauna
Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️ Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️
Paistettua kanaa Paistettua kanaa
roskis roskis
sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä sannan kaupat, asiakkaat tyytyväisiä
Kultturelliä Kultturelliä
Opel Ascona Opel Ascona
Amazon Go Amazon Go
Token talent! Token talent!
Gynellä Gynellä
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
Ali-ihmisen ulosanti Ali-ihmisen ulosanti
Rotat Rotat
2021 2021
Militarytyttö Militarytyttö
Hyvin meni Hyvin meni
Päivän aivopieru! Päivän aivopieru!
ihana nainen ihana nainen
HAHA HAHA
Based Kimi Based Kimi
 1 044 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.47 MB, 1 tiedosto, 25.02.2019 16:48:48
[ + 3 | ]

Kossua

[25114] [tiedosto.mp4] [1.47 MB] [220x400] [] []

25.02.2019 18:57:59
#164298 [+-] Piilota Suosittele

Perjantaina tämä näytti kiertelevän töissä postilaatikossa... jo silloin pohdin, että mitä helvettiä... olisi tuota paperia käyttänyt hieman enemmän ostoksiin, niin olisi saanut parempaa ainetta.

17.04.2020 21:32:17
#332910 [+-] Piilota Suosittele

>>258989 Kyllä sieltä puulaakistakin löytyy halvempaa ja paskempaa liuotinta kuin kossu, ennen oli pöytäviina sellanen myrkky ettei sitä tainneet juoda kuin ammattilaiset. Nykyään löytyy näitä light 32% juomia kuten leijona / tasavalta(?). Oikeassa olet kyllä siinä että jos rahaa on vähänkin käytössä niin kyllä sieltä alkosta löytää hyviäkin kirkkaita, mieluiten (kunnollista) vodkaa josta ei tule paska maku suuhun juodessa ja seuraavana päivänä.

25.04.2020 00:10:23
#335815 [+-] Piilota Suosittele

>>332910
Nojoo onhan tuo totta että aina löytyy jotai paskempaa liuotinta. Mutta tosiaan jos sitä viinakaupoille asti jaksaa raahautua niin kai sitä vois ostaa jotain oikeasti sellaista mikä ei kuolemalta maistu. (Ennen ja jälkeen) Mutta ei kai kaikki.

[ 7 viestiä | ]