Börheä kädenjälki :3 Börheä kädenjälki :3
Joulupäivän läskimahapitsaa Joulupäivän läskimahapitsaa
Hyvää joulua 2019 Hyvää joulua 2019
Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto) Tyhmii karttoi (Cp2020 luolasto)
Assaded Assaded
mitä tämä on? mitä tämä on?
puhelu puhelu
Pirihattu ja viinapää Pirihattu ja viinapää
i'm done with your shit Karen i'm done with your shit Karen
kuka käski lopettaa kuka käski lopettaa
mlem mlem
me jooda are :3 me jooda are :3
hyvää kermaa :3 hyvää kermaa :3
raksupeti :3 raksupeti :3
Päivän safkat Päivän safkat
uudet kaverukset :3 uudet kaverukset :3
Nauruvastuu Nauruvastuu
Hyvää joulua Hyvää joulua
seilori :3 seilori :3
Seppo Seppo
Kissa 7 Kissa 7
Mokugyo Mokugyo
♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫ ♫lunta tuiskuttaa ja on raikas talvisää♫
seleffie seleffie
 1 079 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 12.02.2019 11:28:52
[ + 16 - | ]
👑 Plussatuin 12.02.2019.

Voittajana Esperistä!

[24204] [455226258_243502.jpg] [0.08 MB] [1080x606] [] []
455226258_243502.jpg

hoiva

 · 

esperi

 · 

selvinnyt

 · 

vanhus

(27)  · 

vanhainkoti

28.09.2021 17:07:41
#504502 [+-] Piilota Suosittele

Ei sieltä kukaan selviä hengissä.
Siellä saa sitoa "oman turvallisuuden" nimissä vanhuksen sänkyyn, lääkitä katatoniseksi, jättää makaamaan likaisiin vaippoihin paiväksi tai 2:si ja jos vanhus ei ymmärrä juoda / syödä silloin kun hoitaja tulee juottamaan & syöttämään niin who cares jos sattuu kupsahtamaan nestevajaukseen tai sen komplikaatioihin, luonnollinen kuolema koska vanha ihminen.

[ 2 viestiä | ]