korttitemppu korttitemppu
Editoi kännykällä Editoi kännykällä
AR - Anonyymit Rasistit AR - Anonyymit Rasistit
Sanaleikki Sanaleikki
Pohjois-Carolinalainen ES Pohjois-Carolinalainen ES
Kylie Jenner Kylie Jenner
räpätäti22 2018 joulun nalkutukset räpätäti22 2018 joulun nalkutukset
nailed it :> nailed it :>
lisää viinaa silmät liikkuu lisää viinaa silmät liikkuu
Kysymys koko luolaston väelle Kysymys koko luolaston väelle
cat & McNuggets cat & McNuggets
Isäni on peräpohjolasta Isäni on peräpohjolasta
Anime Anime
Liam Neesonin kyrpä Liam Neesonin kyrpä
Heippa! Heippa!
Tehoaako myös raiskaajiin Tehoaako myös raiskaajiin
The circle of börh :3 The circle of börh :3
peach oli horo peach oli horo
Ja hommaa kondikseen Ja hommaa kondikseen
3.5 tuuman disketti 3.5 tuuman disketti
Lentokone tulee Lentokone tulee
Nico nico nii Nico nico nii
naurupsykoosit naurupsykoosit
Fortnite IRL Fortnite IRL
 670 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 05.02.2019 10:24:12
[ + 3 - | ]

Pihlan mielipide Matti Nykäsestä

[23872] [Sieppaa.JPG.jpg] [0.12 MB] [898x658] [] []
Sieppaa.JPG.jpg

pihla

 · 

turha

(7)  · 

ihmisuloste

 · 

arvostelee

05.02.2019 10:42:47
#155799 [+-] Piilota Suosittele

Mjuuh, rattijuoppo ja vaimonhakkaaja mutta hei, se oli sillon joskus vitun kova urheilija = pitää kullata pyhimykseksi koko jätkä ja tippa linssissä muistella loistokasta ja jaloa superihmistä jossa ei ollut mitään virheitä. Kaikki itkemään julkisesti ja kirjottamaan netti täyteen jotain kevyet mullat-osanottoja.

05.02.2019 12:04:34
#155819 [+-] Piilota Suosittele

Me tarvitsemme sankareita, joten useat puukotukset, vankilatuomiot ja pahoinpitelyt on helppo antaa anteeksi jos on meriittejä urheilun saralla.

05.02.2019 16:07:54
#155891 [+-] Piilota Suosittele

>>155803
Jos joku on ollut mulkku koko elämänsä ei se muutu kuolemalla. Kuvottavanpaa kaikki tuo ylistys ja mediassa nyyhkiminen jota kukaan ei tee sen kuolleen vuoksi vaan nostaakseen itsensä näkyviin muka kärsivänä ja liikuttuneena Hyvänä Ihmisenä (tm).

05.02.2019 16:22:15
#155897 [+-] Piilota Suosittele

>>155893
Ei kai se ole tappelua jos tuo mielipiteitään esiin? :3
Controversy is not adversary, miten sen sanoisi suomeksi. Joskin oon huomannut että viimesen vuosikymmenen aikana nettikeskustelu on aikalailla ottanut juurikin asenteen, että jos ei ole samaa mieltä jostain, se on yhtä kuin henkilökohtainen loukkaus ja vihanpidon julistus.

[ 14 viestiä | ]