Poliisi turvaa vapauden minneapolisissa Poliisi turvaa vapauden minneapolisissa
Puopolo ihmettelee hallituksen maskiväitteitä Puopolo ihmettelee hallituksen maskiväitteitä
Merkkasivat työnsä jäljen Merkkasivat työnsä jäljen
Luolasto: the game Luolasto: the game
hyi >:3 hyi >:3
vuoto vuoto
Ihana nainen Ihana nainen
Tuli se leijonapatukkamainos mieleen Tuli se leijonapatukkamainos mieleen
Pakko toimia Pakko toimia
Tuplakuningas (ehkä repo) Tuplakuningas (ehkä repo)
Eläimiä Eläimiä
heiluri :3 heiluri :3
perjantaisin aikuiset rentoutuu perjantaisin aikuiset rentoutuu
Neekerit ostoksilla Neekerit ostoksilla
täällä on hyvä olla täällä on hyvä olla
se on hyvä olla periaatteita se on hyvä olla periaatteita
Ihana nainen Ihana nainen
Ollaan teijän puolella t. cucks Ollaan teijän puolella t. cucks
pillu pillu
Patvinsuo Patvinsuo
Syyllinen Syyllinen
hehe hehe
valitse börh valitse börh
tulevaisuuden suunnitelmat tulevaisuuden suunnitelmat
 1 469 näyttökertaa, 1 viesti, 0.4 MB, 6 tiedostoa, 18.01.2019 19:46:25
[ + 7 - | ]

Tuukka Virtaperko -kokoelma 4

[23039] [Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg] [0.06 MB] [640x258] [] []
Mosso-(leech,-ti-27.10.2009).jpg
[23038] [Ninjat-(su-8.2.2009).jpg] [0.06 MB] [640x315] [] []
Ninjat-(su-8.2.2009).jpg
[23037] [Olavi-(to-13.9.2007).jpg] [0.04 MB] [640x273] [] []
Olavi-(to-13.9.2007).jpg
[23036] [Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg] [0.08 MB] [544x593] [] []
Parantava-hienosaato-(su-20.1.2008).jpg
[23035] [Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg] [0.06 MB] [640x295] [] []
Piispa-(zipappaappa,-ma-5.11.2007).jpg
[23034] [piri-(su-9.10.2011).jpg] [0.1 MB] [540x534] [] []
piri-(su-9.10.2011).jpg

naurunappula

(682)  · 

tuukka_virtaperko

 · 

omenapuu

(25)
18.01.2019 20:43:39
#148904 [+-] Piilota Suosittele

OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I
Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3

[ 1 viestiä | ]