OiGeesti niiQ, toi nauriksen läpyskä pois. :''I Nää on valmiiksi aika pienessä formaatissa ja toi raita kutistaa niitä lisää ja rumentaa. Nää ei ees oo Virtaperkon ite sivulle lähettämiäkään, plus näitä voisi ilman tuota alapalkkia silti laittaa tuonne muistokanavalle, kun kyllä kaikki wanhat käyttäjät muistaa että ne oli siellä. :3
[
1 viestiä
|
]
⭰
Halusin vain tappaa poneja
Kiltti-Mies vie teidän naiset (repe_sorsa, to 21.4.2011)