Yllätys! Yllätys!
Akustinen Akustinen
Dancing Kid Dancing Kid
Ei jaksa keksiä otsikoita 59 Ei jaksa keksiä otsikoita 59
mamu tatuointi mamu tatuointi
Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin! Kiitti kaverit! Nyt näkee bändin hyvin!
Oh noes :) Oh noes :)
Olen bulassa Olen bulassa
Tämä tekeepi perjantait ;) Tämä tekeepi perjantait ;)
Morttilimppu :3 Morttilimppu :3
Gondola ja taivaallinen geometria Gondola ja taivaallinen geometria
täh? täh?
Jenkkakahvat esillä Jenkkakahvat esillä
New Börherican Gothic New Börherican Gothic
grillikesä part.2 grillikesä part.2
tassulle kävi hassusti :3 tassulle kävi hassusti :3
n**k*ri n**k*ri
Löydä vain käteen sopiva leuka Löydä vain käteen sopiva leuka
Koiran tuottelias päivä Koiran tuottelias päivä
Tutkimus Tutkimus
Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta Hiv onneksi poistaa turhat pois kuleksimasta
Shot placement theory Shot placement theory
Ketä? Ketä?
Feminismin hengen ruumiillistuma Feminismin hengen ruumiillistuma
 760 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.48 MB, 1 tiedosto, 16.04.2020 13:37:54
[ + 3 | ]

Telttaileva Kukkaismortti :3

[41969] [0.jpg] [1.48 MB] [2477x1858] [] []
0.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5203)  · 

börh

(1047)  · 

peitto

(45)  · 

teltta

(27)  · 

sänky

(133)  · 

kurkkaa

(18)
16.04.2020 16:39:00
#332230 [+-] Piilota Suosittele

>>332215

MUAHHAHHAHAA! >:3

Mortti on niin suloinen ettet voi olla meille muillekaan kuin börh ja "kiva kun postasit tämän" ;333

Tasapainovoimat päättivät kellonajan näin ;3

16.04.2020 20:49:54 | 20:50:06
#332402 [+-] Piilota Suosittele

@6evill

Tietenkin olisi kovin kapeakatseista nimetä tuo peitto vain teltaksi :3 Se on myös börheän supersankarin viitta :3 Pienen suuren nuggusankarin viitta ;333

16.04.2020 22:19:07
#332502 [+-] Piilota Suosittele

>>332498

Nyt on ollut hauska ulkoilla. Mortti ihan möykkäämättä saattaa viettää puolitoista tuntia parvekkeella (vähäisiä) ihmisliikkeitä seuraillen.
Toki siihen on saattanut vaikuttaa myös se halu kurkatata tätä yhtä urbaanihiirtä joka kiertää talon perustuksia... >:3

16.04.2020 22:21:15
#332505 [+-] Piilota Suosittele

>>332502

Kiltti poika :333

Juu pakko olla kiintoisia ulkoilureissuja mäy mäy mäyn puutteesta päätellen ;3 Tsemppiä hiirulle että selviää <3 :3 Ja jaksaa viihdyttää isäntää oikein pitkään >:3

[ 8 viestiä | ]