Ykäsonni kauppaneuvoksena, lääh, vittuh puuh ;))) Ykäsonni kauppaneuvoksena, lääh, vittuh puuh ;)))
Kannanotto Kannanotto
Man's death Man's death
Voi hyvä jumala Voi hyvä jumala
Käsi Käsi
sauli ja pekka sauli ja pekka
#=Aihetunniste #=Aihetunniste
vitun yhteiskunta vitun yhteiskunta
Pöntöt pöntöt Pöntöt pöntöt
xDDD xDDD
Idyllinen keväinen maanantai Idyllinen keväinen maanantai
Tähän joku Turppi vitsi Tähän joku Turppi vitsi
Siis ihan oikeesti Siis ihan oikeesti
Intian Evel Knievel Intian Evel Knievel
hmm hmm
Moi :3 Moi :3
Totuuden teksti Totuuden teksti
Ennen oli paremmin Ennen oli paremmin
Saaria Saaria
Donald J. Trump and the Big Beautiful Wall Donald J. Trump and the Big Beautiful Wall
Kulutusta kestävät kusiluistimet Kulutusta kestävät kusiluistimet
Leif is hagert Leif is hagert
Polkupyöräteline Polkupyöräteline
Hurr durr hurr Hurr durr hurr
 875 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 07.01.2019 15:15:05
[ + 3 - | ]

Ei vittu hehe

[22626] [tiedosto.jpg] [0.06 MB] [554x979] [] []
tiedosto.jpg

saatanisti

 · 

elsa

 · 

sekopää

(91)
07.01.2019 15:17:54
#143073 [+-] Piilota Suosittele

Tbh tykkään enemmän satanisteistä kuin himokristityistä. Koska ne ei ainakaan tuu heti tunkeen sitä uskoaan päin naamaa. + Satanisti ja saatananpalvoja on kans eri asioita

[ 11 viestiä | ]