Ihana nainen Ihana nainen
tästä tulee hieno päivä tästä tulee hieno päivä
apinaa koijataan apinaa koijataan
volleyball volleyball
sattu juhaa leukaan sattu juhaa leukaan
Parempaa välivaltaa Parempaa välivaltaa
börröistä huomenta börröistä huomenta
working simulaattor working simulaattor
teknomöllykkä teknomöllykkä
Teki taikatempun Teki taikatempun
kissa bendele kissa bendele
mau mau
Politiikkaa ja erotiikkaa Politiikkaa ja erotiikkaa
transut uuniin transut uuniin
meatspin meatspin
joku pappa kerää jonoa joku pappa kerää jonoa
turvapaikka hakemus turvapaikka hakemus
ryssä ajoi miinaan ryssä ajoi miinaan
sama istuin xD sama istuin xD
robotti liikenteessä robotti liikenteessä
finnkino finnkino
Elon Musk on afro-amerikkalainen! Elon Musk on afro-amerikkalainen!
Uusi takki Uusi takki
Persia monir Persia monir
 1 045 näyttökertaa, 20 viestiä, 7.23 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 08:07:51
[ + 8 | ]

Neekeriä turpaa

[22371] [tiedosto.mp4] [7.23 MB] [618x348] [] []

02.01.2019 10:27:53
#140534 [+-] Piilota Suosittele

Semmosii noi on. Samanlaista käyttäytymistä näkyy muhoksessakin. Ghettoutuminen on täydessä vauhdissa näillä alueilla.

02.01.2019 16:11:45
#140612 [+-] Piilota Suosittele

>>140555

Eipä tuolla juomajakeluissa käydä kuin jokaisessa isossa keskuksessa. Näkyy selvästi miten somalit siellä käyttäytyy. Useasti on somali-mobiili blokannut purkuouolen tien niin ettri sinne pääse. Mutta koska antero ei koskaan ole ollut juomajaossa, eihän dilloin tiedä mitä kauppakeskuksen purku-alueilla tapahtuu.

02.01.2019 20:57:42
#140818 [+-] Piilota Suosittele

>>140693

Helppo se on siellä huudella vastaan kun oikeasti sinulla ei ole mitään kokemusta asiasta. Lähde joskus ihan katsomaan miten somalit blokkaa teitä purkupaikoilla. Taksi on ollut useasti suoraan purkupaikan tiellä. Kun ruvetaan tööttäämään niin 5 minuutin päsätä tulee kauppakeskuksesta somali siirtämään taksiaan.

02.01.2019 22:07:44
#140876 [+-] Piilota Suosittele

>>140818
Hei come on! Väitätkö nyt ihan tosissaan että somaleille on jotenkin tyypillistä tukkia purkupaikkojen teitä? Ja luotko todellakin käsityksesi suomen somaleista purkuhommien perusteella? Ettei tuossa nyt olisi vähän tunnepuolta mukana ja vitutusta joka on syntynyt siitä kun pitäis hommat saada tehtyä ja joku tukkii väylät?

03.01.2019 00:20:01
#140939 [+-] Piilota Suosittele

>>140876

Kyllä väitän. Ja kun kokemukseni lisätään aikaisempiin keräämiini kokemuksiini juurikin somaleista, kertoo se sen että eivät välitä minkäänlaisista säännöistä. Purkupaikkojen edessä ei missään nimessä sää olla yhtään pysäköityä ajoneuvoa ellei ajoneuvoa lastata / pureta. Aikaisemmat kokemuset somaleista myös kertovat tämän, että eivät välitä säännöistä. Taksikuskeina vielä vähemmän.

04.01.2019 06:15:08
#141382 [+-] Piilota Suosittele

>>141361

Ei ole. Seuraavasta otan kyllä kuvan. Siinä viivästyy sitten jakelu kun alkaa musulmaanien kokous. Kerran oli diplomaatti pysäköinyt autonsa purkupaikalle. Mutta siitä on jo kohta 10 vuotta. About samoihin aikoihin kun jäin työttömäksi.

[ 20 viestiä | ]