Muista Muista
trans neekeri trans neekeri
Jotain sisään Jotain ulos. Jotain sisään Jotain ulos.
Saatanan työmaa ooppera Saatanan työmaa ooppera
Homoilu saarna Homoilu saarna
aika ennen aika ennen
ryöstö ryöstö
Suomen oma nokinatsi Suomen oma nokinatsi
Disco stu Disco stu
alien alien
Isä Isä
Hyvät herrat Hyvät herrat
simba nyt vittu :D simba nyt vittu :D
Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat? Tunnistin 50-90 luvuilta, mutta suurin osa whaat?
Ihanan nainen Ihanan nainen
Ubipaska Ubipaska
anna maistiainen anna maistiainen
fuwamoco fuwamoco
Grillimestari Grillimestari
Ufostajat Ufostajat
Tuplahomojen masturbaatio lelu Tuplahomojen masturbaatio lelu
eväät mukana eväät mukana
Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä Luolastolaisten kesäteatteri esittää ensi kesänä
vartija vartija
 1 047 näyttökertaa, 20 viestiä, 7.23 MB, 1 tiedosto, 02.01.2019 08:07:51
[ + 8 | ]

Neekeriä turpaa

[22371] [tiedosto.mp4] [7.23 MB] [618x348] [] []

02.01.2019 10:27:53
#140534 [+-] Piilota Suosittele

Semmosii noi on. Samanlaista käyttäytymistä näkyy muhoksessakin. Ghettoutuminen on täydessä vauhdissa näillä alueilla.

02.01.2019 16:11:45
#140612 [+-] Piilota Suosittele

>>140555

Eipä tuolla juomajakeluissa käydä kuin jokaisessa isossa keskuksessa. Näkyy selvästi miten somalit siellä käyttäytyy. Useasti on somali-mobiili blokannut purkuouolen tien niin ettri sinne pääse. Mutta koska antero ei koskaan ole ollut juomajaossa, eihän dilloin tiedä mitä kauppakeskuksen purku-alueilla tapahtuu.

02.01.2019 20:57:42
#140818 [+-] Piilota Suosittele

>>140693

Helppo se on siellä huudella vastaan kun oikeasti sinulla ei ole mitään kokemusta asiasta. Lähde joskus ihan katsomaan miten somalit blokkaa teitä purkupaikoilla. Taksi on ollut useasti suoraan purkupaikan tiellä. Kun ruvetaan tööttäämään niin 5 minuutin päsätä tulee kauppakeskuksesta somali siirtämään taksiaan.

02.01.2019 22:07:44
#140876 [+-] Piilota Suosittele

>>140818
Hei come on! Väitätkö nyt ihan tosissaan että somaleille on jotenkin tyypillistä tukkia purkupaikkojen teitä? Ja luotko todellakin käsityksesi suomen somaleista purkuhommien perusteella? Ettei tuossa nyt olisi vähän tunnepuolta mukana ja vitutusta joka on syntynyt siitä kun pitäis hommat saada tehtyä ja joku tukkii väylät?

03.01.2019 00:20:01
#140939 [+-] Piilota Suosittele

>>140876

Kyllä väitän. Ja kun kokemukseni lisätään aikaisempiin keräämiini kokemuksiini juurikin somaleista, kertoo se sen että eivät välitä minkäänlaisista säännöistä. Purkupaikkojen edessä ei missään nimessä sää olla yhtään pysäköityä ajoneuvoa ellei ajoneuvoa lastata / pureta. Aikaisemmat kokemuset somaleista myös kertovat tämän, että eivät välitä säännöistä. Taksikuskeina vielä vähemmän.

04.01.2019 06:15:08
#141382 [+-] Piilota Suosittele

>>141361

Ei ole. Seuraavasta otan kyllä kuvan. Siinä viivästyy sitten jakelu kun alkaa musulmaanien kokous. Kerran oli diplomaatti pysäköinyt autonsa purkupaikalle. Mutta siitä on jo kohta 10 vuotta. About samoihin aikoihin kun jäin työttömäksi.

[ 20 viestiä | ]