Iloinen bötköttelijä Iloinen bötköttelijä
Reipasta kävelyä Reipasta kävelyä
Kalkkunaääniä Kalkkunaääniä
Laihasta lihavaksi Laihasta lihavaksi
Jesse Jesse
Ilta pilalla Ilta pilalla
Äijä jää pyörän alle Äijä jää pyörän alle
Itsepuolustuspöytä Itsepuolustuspöytä
Space cat :3 Space cat :3
Windows 98 nykypäivänä Windows 98 nykypäivänä
Heräsi saatana Heräsi saatana
Vanha kuva Vanha kuva
Angstaaja owned Angstaaja owned
Fails/wins (with extra kitties) :3 Fails/wins (with extra kitties) :3
Feel Good Inc. (metal cover) Feel Good Inc. (metal cover)
Korvamällitillikka Korvamällitillikka
Omppua Omppua
Rakkaus Rakkaus
Kymppitonni 8-bit tunnari Kymppitonni 8-bit tunnari
Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10 Paint-joulukalenteri 2018 - Luukku 10
Hiili on loppu Hiili on loppu
Jumala häpäisty :( Jumala häpäisty :(
Hyvä poika Hyvä poika
Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä Itsenäisyyspäivän kunniaksi pienellä viiveellä
 623 näyttökertaa, 6 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 29.12.2018 15:24:49
[ + 4 | ]

O Sole Miau!

[22247] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [600x903] [] []
tiedosto.jpg

kissa

(5209)  · 

seisoo

(36)  · 

suu

(39)  · 

auki

(22)  · 

leikki

(70)  · 

lelu

(92)
05.09.2020 22:52:42
#384220 [+-] Piilota Suosittele

>>384218

Vielä niin nuori mies tuossa :3

Klassikkokipale, tosin börheää ei kukaan voita serenadien tunteellisuudessa mukaan lukien tarvittaessa ilmenevä sydäntäsärkevyys ;3

05.09.2020 23:22:34
#384241 [+-] Piilota Suosittele

>>384220

Karvisen turkkikamerus siinä tiputtamassa vuoden päräyttävintä metalliörinäalbumiaan.

Oli se niin lutuinen kun kävin postilaatikolla maalla ja kskskskskiskittelin mennessäni niin paluumatkalla oli pensaikkoon ilmestynyt duttu ballero. Annoin vähän päärapsua kun herkkunapit oli jääneet sisälle. :3

05.09.2020 23:27:41 | 23:28:14
#384247 [+-] Piilota Suosittele

>>384241

Möööyyrrrr :3

Bendele! :333 Olette kamustuneet börheästi <3 :3 Uskon että on erittäin söbö nuori naapurin isäntä :3

Aina kannattaa kskskisitellä, joku sieltä ilmestyy, yllätykseksi jää vain että kuka ;3 Ei se niin "vaarallista" ole ettei aina ole herggunappeja mukana, pysyvät sitten vähän spesiaalimpana juttuna, börh tier skills -rabsut sopivat oletusarvoksi :333

[ 6 viestiä | ]