"May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole "May the schwartz be with you!" t. Ensign Asshole
Kallein talo Kallein talo
joulusnib joulusnib
Gay Gay
jumala olkoon suuri jumala olkoon suuri
Alison Gold - Chinese Food Alison Gold - Chinese Food
Happy-Go-Lucky Egoist for Tonight Happy-Go-Lucky Egoist for Tonight
Nyt jää heilaamatta, kun ei ole ananasta. Nyt jää heilaamatta, kun ei ole ananasta.
Herkut parempiin suihin Herkut parempiin suihin
kehitys kehittyy kehitys kehittyy
Turbo sex machine Turbo sex machine
Koti Koti
Kunniakaartin työpäivä loppui Kunniakaartin työpäivä loppui
Kuvaotokset #1 Kuvaotokset #1
Random strippejä Random strippejä
Joulu on taas, joulu on taas Joulu on taas, joulu on taas
öljynporauskolo? öljynporauskolo?
Laihialainen ale Laihialainen ale
Paardit on parhaat :D Paardit on parhaat :D
Keksintö Keksintö
painonvartija painonvartija
Ylvästä Joulua! Ylvästä Joulua!
Nyt lossahtaa Nyt lossahtaa
Kivi, paperi, seksi Kivi, paperi, seksi
 927 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.96 MB, 1 tiedosto, 11.12.2018 18:42:56
[ + 4 | ]

Paskaperseen tuoli

[21559] [tiedosto.jpg] [0.96 MB] [1920x1440] [] []
tiedosto.jpg

tuoli

(82)  · 

paska

(483)  · 

nörtti

(60)  · 

hyi

(23)  · 

saatana

(132)  · 

jännät

 · 

pelit

(10)
11.12.2018 18:55:24
#131592 [+-] Piilota Suosittele

Joskus tein muuttohommia niin tehtiin muuttoa jolleki keski-ikäsellä poikamiesäijälle ja sillä äijällä oli melkeen tollanen tuoli, kivat perseen jäljet ja sit etureunassa sellaiset kivespussin muotoiset hikijäljet (tai ainakin hieksi sen halusin ajatella).

11.12.2018 23:56:40 | 23:57:13
#131684 [+-] Piilota Suosittele

>>131680
131665


Todistus että on. Harmi sinällään. :333

Pamppu ollut kuin läähättävä koira kommenttien (vanhojenkin) perään, ynnä muutenkin levoton, Avaruuskoira taas säntillinen haukkurainen ja muutenkin hyvä kissa.

12.12.2018 11:44:15 | 12:43:38
#131795 [+-] Piilota Suosittele

>>131791

Laita sinäkin joku kunnon kuva että voimme humorisoida sen?

Nyt täytyy tyytyä vain vitsiin.

Mitä yhteistä on Hapsi_ :denin kyrvällä ja etelävaltioiden lipulla?

His south will not ever rise again either!


:P

[ 11 viestiä | ]