lehtiä :3 lehtiä :3
sorminäppäryyttä sorminäppäryyttä
sai kaverin :3 sai kaverin :3
Jauhelihasoppaa Jauhelihasoppaa
niggasaki niggasaki
jekku karvajalalle jekku karvajalalle
Niin herqullista ruohoa. Niin herqullista ruohoa.
kenkä kenkä
taigaviitta taigaviitta
Ace Ace
ensimmäinen ja viimen päivä töissä ensimmäinen ja viimen päivä töissä
Halkaistaan kodittomat Halkaistaan kodittomat
dataus systeemi dataus systeemi
Whole roasted chicken Whole roasted chicken
Herkkujen herkku? Herkkujen herkku?
Mitähän miettii? Mitähän miettii?
Kahviprobleema yhy Kahviprobleema yhy
kuinka monesti pitää sanoa? :3 kuinka monesti pitää sanoa? :3
:D :D
Bätäng mature AAAAHHAHAHAHA! Bätäng mature AAAAHHAHAHAHA!
nyt tulee jöötiä nyt tulee jöötiä
Pienimuna Pienimuna
Väärennetty henkilöllisyystodistus Väärennetty henkilöllisyystodistus
lötköpötkö nukkuu :3 lötköpötkö nukkuu :3
@-
 776 näyttökertaa, 5 viestiä, 0.04 MB, 1 tiedosto, 23.11.2018 14:57:44
[ + 2 | ]

Vinkki

[20833] [0.jpg] [0.04 MB] [620x471] [] []
0.jpg

wd40

(5)  · 

spray

(7)  · 

jäiset rappuset

 · 

jäiset

 · 

rappuset

(24)  · 

vinkki

(15)
24.11.2018 12:21:06
#124833 [+-] Piilota Suosittele

Onks toi nyt sitte halvempaa tai parempaa kuin CRC:n vastaava? Ostettiin meinaan semmonen joku sadan paketti vuos sitten.

...tein tutkimusta. CRC penetroi paremmin >:)

25.11.2018 19:08:56
#125237 [+-] Piilota Suosittele

>>125023
pamputtimen muijan

Pamputtimen muija olet sinä. Alaikäinen autisti. @Pamputin on vähän sellanen.
125182

Wurthin Boltexi on kans aika hyvää kamaa.


Mihin sä vas.. en halua tietää, mutta onko se halvempaa. Wu-Tangin tuotteet ovat kyllä yleensä laadukkaita. Saksalaista tekoa kun lienevät.

26.11.2018 00:00:09
#125311 [+-] Piilota Suosittele

125308

Suottaapi olla kallista, mutta eikö kenenkään aivosoluihin mudostu yhteys näiden välillä:

ja


Sen takia kutsuttiin sitä aikanaan neekerisaippuaksi.

Onko se WD-40 nyt sitten halvempaa? CRC (eri muodoissaan) on osottautunut hyväksi.

26.11.2018 01:20:04 | 01:20:52
#125325 [+-] Piilota Suosittele

125316

Räppi nyt on yleensä täyttä paskaa, mutta niin on muukin musiikki. Poimin vaan kirsikat päältä, ja Wätägistä en ole poiminut mitään.

Yo nigga matafaka shazzapa, ima niga-dick yo ass and yo camel too, fag!


Roskaa.

[ 5 viestiä | ]