Digipappa Digipappa
jos se toimii älä koske jos se toimii älä koske
nyt breivataan nyt breivataan
börheä parturi börheä parturi
läps läps
uk uk
lukkoseppä lukkoseppä
vittuku tärisee vittuku tärisee
sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke sellane juttu käytäjänimimerkille Psyyke
mutsis mutsis
rabsutusta rabsutusta
Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot Setämies raapii mahaa näin kun käsissä on viinapullot
ai ai
neeeekerit neeeekerit
pintaruostetta pintaruostetta
toi jätkä on ihan sekasin toi jätkä on ihan sekasin
oppiipahan :D oppiipahan :D
pakistan pakistan
joulukinku apu joulukinku apu
tämä on tärkeää tämä on tärkeää
kvaak kvaak
aika rientää aika rientää
nyt viivalle samaantien nyt viivalle samaantien
gubbe vetää burnista gubbe vetää burnista
 877 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.22 MB, 1 tiedosto, 16.11.2018 20:02:36
[ + 4 | ]

Kunnon kamaa

[20593] [tiedosto.jpg] [0.22 MB] [1459x3310] [] []
tiedosto.jpg

16.11.2018 20:18:02
#122071 [+-] Piilota Suosittele

Perinteisesti hauskoja kuvia ja tekstejä ; niistä saa paljon vitsejä (Esim. Veski Meistri = Myllytysviina, Vessamestari, Vessaviina) - mutta ovat aivan helvetin pahoja. Ja samaan rahaan saa vierestä hyvää ukrainalaista tai valko-venäläistä vodkaa.

Mutta vitsistä pitää välillä maksaa... Itse sorruin kesällä kalastajan tarinoihin https://joogikultuur.ee/tooted/kalamehejutud

Ylihintaista ja pahaa olivat ne jutut. Ei niin pahaa kuin vessamestari tai kullinokka, mutta pahaa.

PS. Vessamestaria olisi hallilla vielä useampi pullo ja sitä sontaa en kyllä juo. Ehkä sitä voi käyttää puhdistusaineena...

16.11.2018 20:29:16
#122074 [+-] Piilota Suosittele

122072

Viru Valge ja jopa Valge Viin ovat kultaa ja mirhamia noihin oikeasti kamaliin myrkkyihin verrattuna.

Jos laatikko pitää ostaa, niin lisää rahaa tiskiin ja vaikka Moskovskaya -laatikko mukaan (Latvialaista laatua, SPI duunaa Moskovskayat ja Stolit).
Muuten sitten irtopulloina parempaa kamaa (Nemiroff, Ukrainka ja moni muu) jota saa samaan hintaan. :)

[ 11 viestiä | ]