Anteeksi nyt vaan Anteeksi nyt vaan
Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies! Uusi supersankari: Kapteeni Natsimies!
????? ?????
Tosi rakkautta <3 Tosi rakkautta <3
Meanwhile in India Meanwhile in India
Saltatio Mortis - My mother told me Saltatio Mortis - My mother told me
Ihana nainen Ihana nainen
Le jardin des larmes Le jardin des larmes
Neekeröintiä Neekeröintiä
Sananvapausvaihtoehdot Sananvapausvaihtoehdot
ollakko vaiko eikö olla ollakko vaiko eikö olla
Saako Udmurtti sanoa 'N' sanan? Saako Udmurtti sanoa 'N' sanan?
Ipa Ipa
Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil Haha. Nelson Mandelaki sai banaanin. \o Sieg Heil
Oletko luuseri? Oletko luuseri?
Olutkikka kamujen kera Olutkikka kamujen kera
Nenäpäivä Nenäpäivä
Tappelu Tappelu
Tytti meemejä. Tytti meemejä.
Odenssit ylähuulee Odenssit ylähuulee
Viu diu dui Viu diu dui
Sähgöaudon aggu Sähgöaudon aggu
Lapsia pitää suojella Lapsia pitää suojella
Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta Parempaa sakemannien sotamatskua kuin Sonjalta
 731 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5203)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]