onko näin onko näin
Koiran evoluutio Koiran evoluutio
Mee nyt vittuun HD Mee nyt vittuun HD
Käytöstavat kunniaan idiootti! Käytöstavat kunniaan idiootti!
womandontcryjäbä womandontcryjäbä
miksi ei miksi ei
Sarjakakkaajan sukulainen? Sarjakakkaajan sukulainen?
Kovaavauhtia22 servattu Kovaavauhtia22 servattu
Narkki narkkaa :3 Narkki narkkaa :3
Viidakon kuningas Viidakon kuningas
Kylmä Kylmä
Mmmm märkä nenärengas Mmmm märkä nenärengas
Nigga broke my bike Nigga broke my bike
omenapuu-2 4/8 omenapuu-2 4/8
Keitin Keitin
Irakilainen tapa Irakilainen tapa
Marttihylje Marttihylje
Koirat pidettävä riivattuina Koirat pidettävä riivattuina
Vumpalouska youtubessa Vumpalouska youtubessa
Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen Köydenveto, majesteettinen loikka ja hymyä huuleen
elämysmatka elämysmatka
Tuksulle sopiva vauhtipeli Tuksulle sopiva vauhtipeli
Kissalla on asiaa. Kissalla on asiaa.
Maaomistus Maaomistus
 731 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 20:57:46
[ + 4 | ]

hälyyttyävä järjestelmä

[20482] [halytys.png] [0.19 MB] [552x440] [] []
halytys.png

kissa

(5203)  · 

verisure

 · 

hälytysjärjestelmä

11.11.2018 21:21:57
#120851 [+-] Piilota Suosittele

"Kuules nyt *****. Haluatko sinä todella asettaa lapsesi ja itsesi vaaraan?"
Minä vastaan "-Jos se tarkoittaa, etten ota teidän ylihintaista hälytysjärjelmäänne, niin kyllä."

11.11.2018 21:45:16 | 21:51:42
#120864 [+-] Piilota Suosittele

Meilläkin kävi kerran joku raapimassa hirveät vekit ulko-oven karmiin, pureskeli purkkapussin hajalle, ja levitteli roskiksen makuuhuoneen lattialle.

Valvontakamerakuvista selvisi, että se oli ollut joku Vivamortin näköinen kissa.

"Mäy!, näytti niin vesikauhuiselta että pidin etäisyyttä."



Raportti tuli viiveellä, koska hälytysjärjestelmä kokosi pienten nogosien ajan tapahtumaketjua :3

11.11.2018 22:34:46
#120891 [+-] Piilota Suosittele

Ikinä en maksaisi jostain valmiista kaupallisesta järjestelmästä. Ite ne pitää tehä nii tietää tarkalleen mikä on homman nimi.

12.11.2018 15:33:29 | 15:34:36
#120994 [+-] Piilota Suosittele

>>120864

At first I was like "hui gauhisdus!" :3

Then I was like "Aaaaaawwww <3 " :333

Voi tätä tunteiden vuoristorataa :3

Mutta onkos tuossa tassupedin vieressä minttutyyny? ;3

12.11.2018 16:00:35 | 12:24:02
#121001 [+-] Piilota Suosittele

>>120994

Vielä tuosta roskiksesta, kannattaa not kananluita sinne nakella...

Ei ole K-minttutyyny, vaikka siihen sitä joskus on kyllä ruiskutettu :3

12.11.2018 16:45:46 | 16:53:08
#121012 [+-] Piilota Suosittele

>>121001

Aina oppii uusia asioita :3 Juu ei, raksuttelee vielä niistä teräviä piikkejä ;_____; :3 Mutta ei ehkä olis tosiaan tullut mieleen että Morttibyllen nuuhkunenu havaitsee kananluut jopa (muiden*) roskien seasta >:3

K-kaupan minttutyyny :DDD

*roska on tässä kontekstissa suhteellinen käsite :3

[ 7 viestiä | ]