Tärinät Tärinät
Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä Matin hautajaiset ja asiaankuuluva mainos Iltalehdessä
Bileiden paskoja Bileiden paskoja
Will Smith Will Smith
Ricardo poseeraa perjantain kunniaksi Ricardo poseeraa perjantain kunniaksi
Kultaakin kalliimpi Kultaakin kalliimpi
Nelson Nelson
Asioita voi tehdä vaikeasti, mutta tyylikkäästi Asioita voi tehdä vaikeasti, mutta tyylikkäästi
"Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa" "Kaiverrukset ei anna taktista etulyönti asemaa"
Sodan aikana Sodan aikana
mieti ite mieti ite
Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu Pödeläinen kysyy mitä Helsingissä tapahtuu
Pokemon: Kristalliyö Pokemon: Kristalliyö
Leonidas Joestar vs Persian lähetti Leonidas Joestar vs Persian lähetti
Emme menettäneet mitään Emme menettäneet mitään
Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5 Pelsu lonkkua, Hollywood Babble-on striimi ja Civi 5
Paidan viikkausta Paidan viikkausta
Figujen kerääminen ei ole urheilua Figujen kerääminen ei ole urheilua
Lvl 100 Lasaga cat Lvl 100 Lasaga cat
UʷU UʷU
Bazinga Bazinga
Tyttöjen juttuja Tyttöjen juttuja
Nekrofilia Nekrofilia
Hiilihydraatit kohillaan Hiilihydraatit kohillaan
@-
 905 näyttökertaa, 9 viestiä, 0.07 MB, 1 tiedosto, 11.11.2018 19:27:38
[ + 6 - | ]

Sähköauto

[20480] [0.jpg] [0.07 MB] [960x959] [] []
0.jpg

tesla

(33)  · 

aggregaatti

 · 

generaattori

11.11.2018 19:52:12
#120832 [+-] Piilota Suosittele

Tässä tiivistyy hyvin sähköautoilun ydin: Aja "vihreällä" kulkuneuvolla, joka ei käytä fossiilisia polttoaineita. Lataa kuitenkin tämän vihreän ajoneuvon akustoa lähinnä fossiilisilla polttoaineilla tuotetulla sähköllä.

11.11.2018 21:46:56
#120866 [+-] Piilota Suosittele

>>120840 Luin itsekkin artkittelin aikaisemmin ja akut ovat edelleen paha ongelma. Mutta kestävätkä akut edes 10 vuotta käytössä? Eli ovatko vieläkin pahempia kuin luullaan? Normi käynistys akku kestää max 10 vuotta jos on hyvälaatuinen.

12.11.2018 09:51:24
#120949 [+-] Piilota Suosittele

Ongelma tossa on se ettei niitä koskaa kehitetä jos niitä ei myydä eli lypsetä rahaa ihmisiltä. Eiköhä ne joskus tulevaisuudessa tuu olee parempi vaihtoehto.

12.11.2018 20:00:40
#121059 [+-] Piilota Suosittele

Kyllä minä teslan ostasin mutta en sen vihreyden takia vaan sen tehon. Ihan älyttömiä kiihtymään nuo vekottimet ja helvetin vakaa ajettava.

12.11.2018 22:09:05 | 22:10:23
#121111 [+-] Piilota Suosittele

Hmm...

BBF.... BIIIIG BEAUTIFUL FEMALE!!!!

Mutta sitten kuvaan.. Eroaako tuo jotenkin siitä jos autosta loppuu polttoaine? Toisaalta, Jos sinulla on aurinkokennoja messissä saat taivaalta virtaa ladataksesi sen. Toki voi mennä mutta virtaa tulee..

02.12.2018 18:48:18
#127838 [+-] Piilota Suosittele

>>120832

Samaan sarjaan tiivistyy myös lämmitys. Kaukolämmöllä. Tuota kaukolämpöön soveltuva lämpö kivihiilellä. Samaan paskaan perustuu kaikki muukin. Poissa silmistä, poissa mielestä. Jossain se pakoputki kuitenkin on.

[ 9 viestiä | ]