S&M S&M
pedareille pedareille
Onneksi on punainen ympyrä Onneksi on punainen ympyrä
boobs boobs
Helsingin tuhoaja Helsingin tuhoaja
Seteliautomaatti Seteliautomaatti
Alkaispa ihmeiden teko jo Alkaispa ihmeiden teko jo
Ei taas Ei taas
Ihana nainen Ihana nainen
Somppujen äo Somppujen äo
Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot) Jean Sibelius - 2. sinfonia (Karajan ja Berliinin filharmonikot)
Wtf we doin' here Wtf we doin' here
Oli keksejä Oli keksejä
Maski Maski
yulia nova yulia nova
Sattuisko kellään olemaan joditabletteja? Sattuisko kellään olemaan joditabletteja?
Cyberpunk Cyberpunk
Rosessinhoitaja Rosessinhoitaja
Ihana nainen Ihana nainen
Vihreä arvopohja Vihreä arvopohja
sianliha herkku sianliha herkku
Jussilla on asiaa mm. vihreistä Jussilla on asiaa mm. vihreistä
Haavisto Pekka -kortit Haavisto Pekka -kortit
Mitä kuukautiset ovat? Mitä kuukautiset ovat?
@-
 931 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.06 MB, 1 tiedosto, 09.11.2018 09:24:02
[ + 2 - | ]

Idols on rasistinen

[20358] [tiedosto.png] [0.06 MB] [505x560] [] []
tiedosto.png

idols

 · 

rasmus

(29)  · 

rasismi

(148)  · 

suvakki

(154)  · 

ja

(32)  · 

neekeri

(1399)  · 

pohtii

 · 

asiaa

(7)
09.11.2018 10:18:30
#119868 [+-] Piilota Suosittele

Idols voitaiskiin lopettaa. Tuo on jo tarpeeksi hyvä (teko)syy siihen että ei tarvii jotain puolentähdenlennon kujellusta kuulla.

09.11.2018 12:14:51
#119887 [+-] Piilota Suosittele

mä keksin ratkaisun tähän ongelmaan: ei päästetä ollenkaan muita kun valkoihosia suomalaisia idolsiin niin ei tuu rasismiakaan

10.11.2018 14:18:41
#120365 [+-] Piilota Suosittele

:D
kaikki ryhmässä valkosia tyhmää white supremacya koska varmistetaan että finaalissa on valkonen

kaikki ryhmässä etnoja tyhmää koska rasismi ja pakosti yks etno tippuu per kierros

Vitun vammaset saatana :D Täysin sama kohtelu 2 eri ryhmälle ja saadaan 2 näin eroavaa ajatusmaailmaa täysin samanlaisesta kohtelusta.

26.03.2019 16:20:44
#177095 [+-] Piilota Suosittele

No siis ainakaan tuo kysyjä ei ollut mikään vitun kiihkovassari. Vaik tosin en kyl tiedä miten vitus idols ees toimii. Mut siis vaikka oiskin näin niin aika vitun pieni ongelma edes. Ei idols ole ainoa tapa menestykseen muusikkona.

[ 7 viestiä | ]