Kuva sen paremmin kun rasmuskaan ei edusta eikä ole koskaan edustanut minun ajatusmaailmaani. Minun ajatusteni liittäminen noihin pelleihin on vain oikkarirunkkareiden säälittävä olkinukke kun parempaakaan ei keksitä.
en tiiä onkse juhlimisen arvosta että toisessa 100%:n idioottimassan päässä on vastapään edustajan mielestä jotenkin vähemmän idiooteiksi luettavia yksilöitä kuin omassa 100%:n idioottimassan päässä.
[
7 viestiä
|
]
⭰
Dosentti, Anu ja Jeesus
99 words for coons
Haha :D
Normipäivä
Ugandan parlamentti
sanaleikki
Neekeri neekeri neekeri neekeri ja moka
insesti gäng
mustaa sähkömagiaa
mustille ei mustat maistu :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD