unelias kisse :3 unelias kisse :3
Putkiasennus pahasti kesken Putkiasennus pahasti kesken
Moukarimies Moukarimies
Englantia rapakon kummaltaki puolelta Englantia rapakon kummaltaki puolelta
Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin Opas aasialaisiin kirjoitusjärjestelmiin
Kissajuttuja Kissajuttuja
Hienoa tavaraa Hienoa tavaraa
paint paint
Munarikas pääsiäinen Munarikas pääsiäinen
Taikatemppu Taikatemppu
Synonyymipullat Synonyymipullat
Tulin vain tänne tarkastelemaan :3 Tulin vain tänne tarkastelemaan :3
Tän takia FP perustettiin Tän takia FP perustettiin
Normaalikokoinen leijona(liikeri) Normaalikokoinen leijona(liikeri)
Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3 Näin huolletaan teräaseet oikeaoppisesti 12 v. kokemuksella :3
SO PROGRESSIVE SO PROGRESSIVE
Tissit Tissit
Hävittäjäoletetut leikkimässä Hävittäjäoletetut leikkimässä
Vaatetus Vaatetus
Hämis ja Lepakkojätkä Hämis ja Lepakkojätkä
hhhhggggnnnn hhhhggggnnnn
Muikkunen Muikkunen
Oispa syksy. Oispa syksy.
Olisiko nyt sopiva hetki näyttää munaa? Olisiko nyt sopiva hetki näyttää munaa?
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:58:36
[ + 1 - | ]

Näin kävi

[20149] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1080x717] [] []
tiedosto.jpg

red dead redemption

(5)  · 

muut

 · 

pelit

(10)
05.11.2018 00:51:22
#118088 [+-] Piilota Suosittele

Hitman, RDR 2, Spiderman ja (niille jotka siitä tykkää) Smash Bros Ultimate ainoot pelattavat pelit koko kavalkadista. Ainoa täyden kympin peli koko kastista Spiderman.

Hyvä vuosi pojat. Säälikset koko kasan jo ostaneelle.

05.11.2018 17:30:33
#118282 [+-] Piilota Suosittele

>>118088

Hommattuna vain Hitmanin ilmaisosat, koska niiin pitkä steam backlogi etten tarvitse enää mitään pelejä ikinä, paitsi jos tulee hyvä peli ;__;

26.10.2020 13:27:11
#403005 [+-] Piilota Suosittele

Jälkikäteen tuumattuna: Super smash ihan turha (yli hypetetty), Forza juu ei(en ole enää juniori), tomb raider ei niin mitään huvia, spöder mannea en onneksi edes hommannut, call of duty ja fallout samaa mitä ennenkin, hitman ; assasins greedi nyt jotain hupia.

[ 4 viestiä | ]