YLE YLE YLE YLE YLE YLE
Anubis noutaa kepin Anubis noutaa kepin
iso loikka :3 iso loikka :3
Työpaikkahuumoria: mesikämmen? Työpaikkahuumoria: mesikämmen?
Beatbox Beatbox
Greta taas.. Greta taas..
Ossy apu apustaja Ossy apu apustaja
Mine. >:3 Mine. >:3
Vähän Australiasta Vähän Australiasta
Tassujen lämmitystä Tassujen lämmitystä
Mitä kyttäät? Mitä kyttäät?
Ville ja työhaastattelu Ville ja työhaastattelu
siivoa nämä ihminen >:3 siivoa nämä ihminen >:3
vihainen hampaiden harjaus vihainen hampaiden harjaus
Lumenylikurkkaajat Lumenylikurkkaajat
Ei ummetusongelmia Ei ummetusongelmia
yksinkertainen kapistus yksinkertainen kapistus
Yespustaja Yespustaja
Sumatralainen rotta-apina Sumatralainen rotta-apina
hyttynen hyttynen
busted busted
Death metal Death metal
sotaspurdo sotaspurdo
koira tuo kulkukissen :3 koira tuo kulkukissen :3
 753 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.18 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:58:36
[ + 1 - | ]

Näin kävi

[20149] [tiedosto.jpg] [0.18 MB] [1080x717] [] []
tiedosto.jpg

red dead redemption

(5)  · 

muut

 · 

pelit

(10)
05.11.2018 00:51:22
#118088 [+-] Piilota Suosittele

Hitman, RDR 2, Spiderman ja (niille jotka siitä tykkää) Smash Bros Ultimate ainoot pelattavat pelit koko kavalkadista. Ainoa täyden kympin peli koko kastista Spiderman.

Hyvä vuosi pojat. Säälikset koko kasan jo ostaneelle.

05.11.2018 17:30:33
#118282 [+-] Piilota Suosittele

>>118088

Hommattuna vain Hitmanin ilmaisosat, koska niiin pitkä steam backlogi etten tarvitse enää mitään pelejä ikinä, paitsi jos tulee hyvä peli ;__;

26.10.2020 13:27:11
#403005 [+-] Piilota Suosittele

Jälkikäteen tuumattuna: Super smash ihan turha (yli hypetetty), Forza juu ei(en ole enää juniori), tomb raider ei niin mitään huvia, spöder mannea en onneksi edes hommannut, call of duty ja fallout samaa mitä ennenkin, hitman ; assasins greedi nyt jotain hupia.

[ 4 viestiä | ]