Harminlista Harminlista
Hyvää itsenäisyyspäivää :3 Hyvää itsenäisyyspäivää :3
Lällällää Lällällää
amerikkalaista poliisityötä amerikkalaista poliisityötä
Homogeeni Homogeeni
Luukku 10. Luukku 10.
ei voi halata kaikkia kissoja ei voi halata kaikkia kissoja
Koopa girl Koopa girl
OOF OOF
blöö :o blöö :o
Börh throne :3 Börh throne :3
Fartknocker Fartknocker
Greta on iloinen Greta on iloinen
Laulun mies Laulun mies
Naistenhuoneen ovi jäi auki Naistenhuoneen ovi jäi auki
Kaasupullon tyhjennys Kaasupullon tyhjennys
Kisakiree karvanen 5evil Kisakiree karvanen 5evil
Lepitauko Lepitauko
vähän harjausta :3 vähän harjausta :3
linnan huglien parhaimmat puvut linnan huglien parhaimmat puvut
Kermit sings hurt Kermit sings hurt
Niin kaunis on tuo nainen Niin kaunis on tuo nainen
Mummo Mummo
KISSA 4 KISSA 4
 1 165 näyttökertaa, 13 viestiä, 0.29 MB, 1 tiedosto, 04.11.2018 11:42:30
[ + 11 - | ]

We're doomed.

[20146] [tiedosto.jpg] [0.29 MB] [750x644] [] []
tiedosto.jpg

naiset

(104)  · 

miehet

(28)  · 

nykyaika

(19)
04.11.2018 11:47:16 | 11:48:13
#117850 [+1] Piilota Suosittele

tämä trendi tulee jatkumaan tulevaisuudessa, miehen iho on yleensä parempi muutenki ilman mitään voiteita tai käsittelyjä eli periaatteessa miehet on kauniimpia ja meikeillä mies saa meikeillä heti täydellisen ihon ja miehellä painonhallinta on verrattaen helpompaa koska läskiä on helmpompi muuttaa lihakseksi ja miehet ei yleensä liho ympäri kehoa vaan ainoastaan vyötärönseudulta

04.11.2018 13:29:26 | 13:30:16
#117887 [+-] Piilota Suosittele

117867

117868

mun ymmärtääkseni huonot hiilihydraatit lihottaa koska elimistö pystyy fyysisestä koosta riippuen varastoimaan maksimissan noin 200-400g hiilihydraatteja päivässä ja loput muuttuu läskiksi mutta rasvaa elimistö pystyy muuttamaan energiaksi lähes loputtomasti eli rasvan ei pitäis olla se joka lihottaa

04.11.2018 15:46:41
#117938 [+-] Piilota Suosittele

117867 Toi ois oikeestaan ihan hyvä silleen mut vaan aika vitun epätodennäköinen asia. Jos vaa nostettais kaikkien lihottavien ruokien hintoja niin läskienkin pitäis käydä töissä ostaakseen niitä tai jotain.

05.11.2018 04:05:48
#118104 [+-] Piilota Suosittele

118098 sepä mukavaa. minulle suo kyllä rauhattomuutta tietää että sinunkin kaltaisia on ihan aidosti olemassa, kulttuuria sekä geeniallasta paskaamassa. valkoneekeri on neekeri myös, tiedäthän.

06.11.2018 00:06:06
#118464 [+-] Piilota Suosittele

118459 kieltämättä, ei pitäisi innostua kerrasta toiseen motivoimaan ja vain luottaa että listit itsesi ajan kanssa joka tapauksessa

18.01.2019 01:21:23
#148549 [+-] Piilota Suosittele

148387


Jeps Pamputin, olo on välillä kuin ihmissyöjällä joka tökkii tyhmää sisuasentajaa mureaksi pataan. :D
Itsehän saan tunnetusti saan kaikki päivittäiset vitamiinini aku ankan raivon kyyneleistä ja kissanpaskasta. :333

Pitääpä laittaa joku herkullinen raivarivideo #disney kanavalle.

[ 13 viestiä | ]