163484 en muista enää ..viimeaikoina vaan oon laittanu uuniin ja muistaakseni nämä kevyesti öljysin kulhossa mausteiden kanssa pyöritellen ja se kyllä kannatti ja muistin käännellä uunipellillä noita lohkoja paristi
[
3 viestiä
|
]
⭰
Master chef
Scooby doo
minäpä pysäytän sen käsilläni
uuniin
Moi! Olen naudanlihachili ja revin sulle uuden persereiän.