Moukarimies Moukarimies
Dio seikkailee 10 Dio seikkailee 10
Gagarin Gagarin
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora) Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)
:D En keksi otsikkoa :D :D En keksi otsikkoa :D
Vaimo parkkaa Vaimo parkkaa
Katupallo Katupallo
Natsi-Saksa Natsi-Saksa
hapsi hapsi
Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat. Minäpä näytän miten pieru sytytetään, pojat.
Nyt mennään, mummo suu kii Nyt mennään, mummo suu kii
Tyttö näyttää mirriä Tyttö näyttää mirriä
Kuolematon Kuolematon
Marihuana - Not even once Marihuana - Not even once
Ja seuraavaksi kiropraktikolle... Ja seuraavaksi kiropraktikolle...
Nyt on hankalaa Nyt on hankalaa
Polkupyöräteline Polkupyöräteline
Hyppy typpy koikka loikkanen Hyppy typpy koikka loikkanen
Muikkunen Muikkunen
Näinhän se vain on... Näinhän se vain on...
Super Sport Super Sport
För helvete! För helvete!
Kiireinen virkahenkilö Kiireinen virkahenkilö
100% 100%
 1 088 näyttökertaa, 11 viestiä, 0.36 MB, 1 tiedosto, 19.10.2018 10:22:31
[ + 6 | ]

Nii saatana :D

[19399] [Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png] [0.36 MB] [640x471] [] []
Nii-saatana--D-(Jensu,-ke-6.9.2017).png

naurunappula

(682)  · 

vegaani

(62)  · 

taksi

(30)  · 

ravintola

(31)  · 

muumit

(194)
20.10.2018 09:01:42
#110965 [+-] Piilota Suosittele

110957

Hyvin esitti urpoa vittuilevaa apinaa joka sai kyllä lopuksi ansaitusti kranaatista, muttei kuollut perkeleen neekeri.

Pääkkösellä palo vaan käpy lopuksi, ja ihan syystä.

28.11.2018 15:04:07
#126086 [+-] Piilota Suosittele

>>126054
Parempi ois osata esittää käyttäytyvää. Nyt se vaan anto pahan täysin tarpeettoman apinamaisen signaalin neekereistä (tosin tää ei ole sen, vaan ehkä käsikirjoittajan tai ohjaajan vika, ellei se itse halunnut tehdä itsestään idioottia), ja tiedäthän kuinka tulenarka tilanne on juuri lähivuosina ollut menossa rasismin suhteen...

28.11.2018 15:29:47
#126116 [+-] Piilota Suosittele

>>126092
Roolinsa mukaisesti kuten Toivolakin varmaan.. mitäpä siitä sen enempää.

Elokuvasta voi saada käsityksen, että se olisi jotenkin rasismimyönteinen jos on aivoton idiootti. Sehän on juuri päinvastoin, kuten American History X ja nyttemmin Blackkklansman.

Elokuvat on katsottava kokonaisuutena ennen huutelua. Asioista pitää voida puhua, vaikka nautunkin hieman näiden esimerkkien rasismista :P

Loppu kuitenkin päättyi tavallaan kaikissa hyvin. Eihän niissä ilman nokittelua ois ollu katsottavaa.

28.11.2018 15:45:29
#126129 [+-] Piilota Suosittele

>>126125
Se on valhe. Kaikki, jopa kirves- kulmahiomakone- ja romanienpieksemiskohtaus olivat totista dokumenttia.

Ne on homoja kaikki

-Jasper Pääkkönen intistä

:D

[ 11 viestiä | ]