Rassismi Rassismi
Muutama kuva 10. Muutama kuva 10.
Jes italia Jes italia
Marinaa ja narinaa. Marinaa ja narinaa.
aamupala aamupala
GTA GTA
Maitorahka Gandalf Maitorahka Gandalf
Tais löytyä mainosten töhrijä Tais löytyä mainosten töhrijä
Taas Marinaa. Taas Marinaa.
Veronmaksajan aamiainen Veronmaksajan aamiainen
vasara ja nauloja vasara ja nauloja
Totuus taas. Totuus taas.
Motivaatiota veronmaksuun! Motivaatiota veronmaksuun!
Pirkka Pirkka
selitys hitaille selitys hitaille
Wii will rock u Wii will rock u
Juuh elikkäs ruokavideo Juuh elikkäs ruokavideo
Hyvä kymysys Hyvä kymysys
ranska ranska
Menisit töihin Menisit töihin
Vasemmiston ainoa agenda - persut! Vasemmiston ainoa agenda - persut!
Vihreä taas "totuuden" äärellä. Vihreä taas "totuuden" äärellä.
Kd trollaa Kd trollaa
Mielisairasta toimintaa lapsille Mielisairasta toimintaa lapsille
 1 406 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 15:09:43
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 16.10.2018.

Loiskulttuurin tuhoutuminen lähellä

[19304] [tiedosto.jpg] [0.05 MB] [399x277] [] []
tiedosto.jpg

mannet

(11)  · 

arvostelu

(11)  · 

paska

(483)  · 

kulttuuri

(32)  · 

mustalainen

(155)  · 

romani

(54)  · 

rainer

 · 

friman

 · 

heimoveli

 · 

työ

(113)  · 

koulu

(74)  · 

yhteiskunta

(6)
16.10.2018 15:44:35 | 15:49:25
#109837 [+-] Piilota Suosittele

109831


Eläpäs nyt anna äänekkään 99,8% prosentin pilata muiden mainetta.

Asuin itä-tuirassa hetkosen ja vähemmän heistä oli haittaa kuin minusta. Mukavaa porukkaa.

Ei tullut keklua keuhkoon, kun oli ihmiselle ihminen.

Ns. etnokohtaaminen :D parin nuoren romaanityären kanssa...

Olivat kauppaan menossa ja katselivat itseään hissin peilistä. "näytetään me ihan hirveiltä. Ihan hirveiltä näytetään. mitä mieltä siä oot?"

2evill: "No mitä se haittaa, jos ette ole edes yrittäneetkään. Lähimarkettiin olette menossa kuitekin."

____________________

Olihan siellä sitten verta porttikäytävässä pari kertaa, mutta missäpä "ongelmalähiössä" ei olisi.

16.10.2018 18:26:34
#109901 [+-] Piilota Suosittele

109840

Kaveri asuu Seinäjoen ympäristössä ja sinne muutti mustalaisia. Menivät kylään niin emäntä oli kahveja keitteleen. Olivat lyöneet kirveen pöytähän ja sanoneet, jotta voivat kahvit juua, mut sitten tarttis muuttaa pois...

17.10.2018 18:32:51
#110185 [+-] Piilota Suosittele

110114

Ehkä siihen on sitten syynsä, et ne osaa käyttäytyä tietyissä paikoissa. Kaikkialla ei kestä perseillä.

Mut onhan muistaakseni Tampereen poliisipäällikköki ollu manne...

18.11.2018 15:32:35
#122633 [+-] Piilota Suosittele

109831

Viikko sitten neljä romania huus toisilleen kurkku suorana keskellä yötä kadulla. Yritä siinä sitten nukkua

[ 7 viestiä | ]