Oskarit Oskarit
Valhe vs totuus Valhe vs totuus
Token talent! Token talent!
Se puukottaja. Se puukottaja.
Yli vaan Yli vaan
Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️ Henkka servaa kaikki 🤦‍♂️
Pyöräilyn vaikeus Pyöräilyn vaikeus
Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat? Saivatko sotaveteraanit, mitä tilasivat?
blackhawk gondola blackhawk gondola
Taas pari kivaa kuvaa Taas pari kivaa kuvaa
runkulla runkulla
Booty tower II Booty tower II
Näihin maihin lähetetään rahaa Näihin maihin lähetetään rahaa
Kun tilaat random shittiä ja postikin vielä kusee kaiken! Kun tilaat random shittiä ja postikin vielä kusee kaiken!
Gondola ja ystävyyskamat Gondola ja ystävyyskamat
Nude Nude
pilkillä pilkillä
police brutality police brutality
Master chef Master chef
Näinhän se menee Näinhän se menee
Jussi oli muuten taas oikeassa. Jussi oli muuten taas oikeassa.
Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa Jauhelihaa ja pavut tomaattisoosissa
haihyökkäys :3 haihyökkäys :3
Kauste taas nolaa itsensä. Kauste taas nolaa itsensä.
@-
 644 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.25 MB, 1 tiedosto, 16.10.2018 14:11:35
[ + 0 | ]

Muista hävetä, valkoinen etuoikeutettu länsimaalainen rasisti.

[19300] [nimeton.png] [0.25 MB] [610x538] [] []
nimeton.png

rättipäät

(6)
16.10.2018 15:13:24
#109824 [+-] Piilota Suosittele

Vittu nussisi vähän vähemmän tai käyttäisi kortsua niin ruokaa riittäisi, kun ei koko ajan olisi ämmillä uusi kakara tulossa.
Enemmän noiden pitäisi hävetä, kun meidän jos eivät osaa kortsua käyttää.

16.10.2018 18:17:52
#109894 [+-] Piilota Suosittele

Mietitäänpä millaista se meno on tuollapäin... Jamal Khashoggiltakin lähti henki "nuavvaa".

Saudit hoitavat homman.

Hävetkööt ihan itsekseen ja hoitakoot jukolauta ongelmansa siellä, kun ne ongelmat itse tuottavatkin.

16.10.2018 20:07:00
#109950 [+-] Piilota Suosittele

Kannattaa varmaan vähän perehtyä Yemenin historiaan. Siellä oli asiat mallillaan niin pitkään, kun oli britannian siirtokunta. Etelä Yemen oli kristittyä aluetta. Brittien lähdettyä, pikkuhiljaa muslimit valtasivat alueet takaisin ja ilmeisesti edustavat väärää tyyppiä muslimiuskosta saudi-arabian mielestä. Jne. jne.

17.10.2018 06:01:12
#110048 [+-] Piilota Suosittele

109953

Mutta pitääkö kaikkien tunkea joka vitun rotankoloon jenkkien johtamana "isänmaallisesti"? Suomalaistenkin? Hoitakoot saatana omat asiansa kuntoon.

[ 7 viestiä | ]