haha homo haha homo
On hyvä olla rotta! On hyvä olla rotta!
based based
Revi se ammolleen Revi se ammolleen
RANSU RANSU
Anoppilas Anoppilas
japani japani
Aiotko käydä täällä ruokaostoksilla Aiotko käydä täällä ruokaostoksilla
sellainen kysymys vain että sellainen kysymys vain että
Nigerialainen vessa Nigerialainen vessa
elämme kovia aikoja elämme kovia aikoja
mitäs oikein tuolla tapahtuu mitäs oikein tuolla tapahtuu
Sain tämmösen läppärin eurolla Sain tämmösen läppärin eurolla
sunnuntai sunnuntai
joulu meni joulu meni
pyhä yrjö pyhä yrjö
o/ o/
Simpa Simpa
Tekoälyn näkemys Morsosta Tekoälyn näkemys Morsosta
hieno ovimatto hieno ovimatto
Tämä mies on usan paras ihminen Tämä mies on usan paras ihminen
Kampaa naku naamas, nyt mennään :D Kampaa naku naamas, nyt mennään :D
Pääsikö @Slayjer kouluun Pääsikö @Slayjer kouluun
paskanlevitys paskanlevitys
 966 näyttökertaa, 14 viestiä, 0.12 MB, 1 tiedosto, 12.10.2018 01:38:58
[ + 5 | ]

Hnnnngh

[19106] [0.jpg] [0.12 MB] [540x662] [] []
0.jpg

sarjakuva

(525)  · 

kurpitsa

(13)  · 

houkutus

14.10.2018 01:49:56
#108966 [+-] Piilota Suosittele

>>108937
Joo.. ei taida. Tahtosin taitaa vähän venäjää, varsinkin kun toi RT feedaa kokoajan noita propagandauutisia. Noh, on ne engällägs, mutta aika länsivastasta roskaa.

Kaikki mitä netistä lukee, pitää ottaa tosissaan!

[ 14 viestiä | ]