mahtuu mahtuu
hail hail
luigi luigi
Ihana norjalainen Ihana norjalainen
CEO rekt'd CEO rekt'd
Kasari Kasari
catanormal activity catanormal activity
finland jihad finland jihad
riistalla parempi tulevaisuus riistalla parempi tulevaisuus
Shitfielf Shitfielf
vitun laamat vitun laamat
krematorio krematorio
Tärkeää työtä Tärkeää työtä
tehtiin itse ja tehtiin itse ja
helsinki pride helsinki pride
söpö söpö
Deaf threats Deaf threats
joulu ja välipäivät joulu ja välipäivät
jumalauta nakkeja jumalauta nakkeja
internet internet
jokeripokeri tuplausmusa intensifies jokeripokeri tuplausmusa intensifies
kiillotushommia kiillotushommia
ei kannata yrittää ei kannata yrittää
Äwäläbälälänäänä mohulu! Äwäläbälälänäänä mohulu!
 778 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 08.10.2018 00:30:35
[ + 0 | ]

Aamiainen

[18926] [nignig.jpg] [0.03 MB] [700x544] [] []
nignig.jpg

aamiainen

(8)  · 

negger

 · 

neekeri

(1399)  · 

hampurilainen

(74)
08.10.2018 01:37:05
#106554 [+-] Piilota Suosittele

Mitä tulee siihen n-sanaan: miksi kaikki pitää aina kopioida anglosfääristä? Ei se olisi suomessa mitenkään paha sana ilman jenkkien propagandaa. Negr ei ole esimerkiksi venäjäksi vielä tänäänkään mitenkään paha sana, se on täysin normaalia neutraalia kieltä. Amerikka pilaa aina kaiken.

08.10.2018 10:10:38
#106610 [+-] Piilota Suosittele

Ei mutta eikö olis hyvä idea lähettää nää suomessa kouluja käyvät mamut vaihto-oppilaaksi afrikkaan ja lähi-itään.

[ 4 viestiä | ]