Kuminorsu Kuminorsu
Taustakuva Taustakuva
Juhannusneito :D Juhannusneito :D
kamerinsa kanssa syömässä :3 kamerinsa kanssa syömässä :3
Skeletorin mukava päivä Skeletorin mukava päivä
Jääkaappiherutus Jääkaappiherutus
chucky chucky
Ei vituta. Oikeesti :D Ei vituta. Oikeesti :D
Päälläseisonta :3 Päälläseisonta :3
Mr. Snuggles Mr. Snuggles
Mohammetin paskat riisit Mohammetin paskat riisit
"Kissa vieköön kyllä sull on silmät" "Kissa vieköön kyllä sull on silmät"
Oraveja Oraveja
Gondola Gondola
vielä oli tilaa yhdelle :3 vielä oli tilaa yhdelle :3
outo addiktio: :3 edition outo addiktio: :3 edition
Makoisaa Makoisaa
on vähän liukasta :3 on vähän liukasta :3
Puhdistuskäsine Puhdistuskäsine
Elokuvan viesti Elokuvan viesti
Dimmu Borgir - Burn in Hell Dimmu Borgir - Burn in Hell
Rauhallista Juhannusta! Rauhallista Juhannusta!
Vahvoja sipsejä Vahvoja sipsejä
boing, osui nöpöön boing, osui nöpöön
 1 309 näyttökertaa, 7 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto
26.09.2018 14:11:19
[ + 10 - | ]

Vittujen elämä.

[18368] [elama.png] [0.02 MB] [453x780] [] []
elama.png

jumalauta

(5)  · 

ei helvetti

 · 

hiiri

(92)  · 

elämä

(45)  · 

miksi

(9)
27.09.2018 16:51:37
#101917 [+-] Piilota Suosittele

Se ei ole jee. Se oli jee vielä 1970-1980 ja vielä 1989 aikana. Jee:n aikana pystyi maksamaan asunnon, vuokratun tai ostetun. Jee:n aikana eli sairaanhoito laadukasta. Jee:n aikana, elämässä oli muuta tekemistä kuin juosta puhelin kourassa someen. Sittenmmin jee on siirtynyt viikossa muutaman tunnin mittaiseen levähdykseen kaikesta paskasta.

Pitää olla vitun nopia, pitää tehdä enemmän kuin viime viikolla, pitää olla multitaskPRO, pitää olla sekä pitää olla toisen puolesta, ehkä sen kolmannenkin. Palkkaa siitä et yhtään enempää saa, mutta pitää olla.

[ 7 viestiä | ]