Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
täällä sitä ollaan :3
kuka muistaa doomin
Vanhan kansan vitjamunat
En saa unta
Liskoihminen
Kärsimystä sukupolvesta toiseen
tyhym logiikka
turvavälit
Valoin jo tinan ja näin tulevan
Ajellan vähän
Iisakki Asimovisti
geenit
Auraaja Shibe
greta nigger
hyvää uuttavuotta
burgereita
Sweet anita, n word
Tyttökullissa oli hyvä tunnari
vuonna 1995 ahistaa
Siitä ilotulitetta
Häiriköinti
Tissit
. . .
piirakkaa
Edellinen
Seuraava
⭰
@matkasika
738
näyttökertaa,
1
viesti,
15.19
MB,
1
tiedosto,
27.10.2017 01:45:41
[
+
1
|
]
⇥
hajoamislaulu.webm
[
1814
] [
hajoamislaulu.webm
]
[15.19 MB]
[640x360]
[190.71s]
[
] [
]
#Slaavia
Edellinen
neuvostoliitto
(97)
·
hajoaminen
·
tsetsenia
·
venäjän
Seuraava
Raven
7704
03.11.2017 09:23:24
#5929
[
+
-
]
Piilota
Suosittele
Repostnik on vaffana tässä...
[
1
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Neuvosto-WC
Toveri kissa
Stalin on runkkari
Z sukupolvi
Kuin vanhoina hyvinä aikoina SNTL:ssä
Kun Neuvostoliitto hajos syntyi Venäjä
Pepsikolaa pullotetaan Neuvostoliitossa
Taikurityty kertoo Venäjän historiasta
Neuvostoharppu
russians get new reinforces
Neuvosto-Puppe
Pietarilainen kommunalka
rekkapena raivoissaan
Hauskaa vappua!
Vladimir Migulja: Aelita
russian army
neukkurikardo
Toisen maailmansodan alkupätkäläiset
Neuvostotuoli kestää
Neukkulan vika juhlamarssi
Puppe huristelee
Belka ja Strelka
Neuvostoseteli
arvaa kuka
⇥
+
1