Kun teet sim cityssä lähiön Kun teet sim cityssä lähiön
Tom Nauttii Tom Nauttii
lempigenresi? lempigenresi?
NYET... NYET...
kissen donitsi kissen donitsi
Professori Oakin juonet Professori Oakin juonet
Futanari party Futanari party
Jembot ja Unterot Jembot ja Unterot
Kivalta näyttää Kivalta näyttää
Leijona Leijona
Rip in pieces NN Rip in pieces NN
May the balance be with you :3 May the balance be with you :3
Niin saatana Niin saatana
ananasakäämä ananasakäämä
ihan paska kuva ihan paska kuva
Tutkinta-aineiston testaamiset Tutkinta-aineiston testaamiset
kuvakommentti kuvakommentti
­ ­
atk jonne atk jonne
Maailma ilman valkoisia Maailma ilman valkoisia
Christina Applegate Christina Applegate
hypnoottista hypnoottista
kuvakommentti kuvakommentti
Sodan jälkeen Sodan jälkeen
 664 näyttökertaa, 8 viestiä, 1.88 MB, 2 tiedostoa, 14.09.2018 23:12:06
[ + 3 | ]

"Mitäs tuolla tapahtuu... Ja mitäs siinä kuvailet?" &a

[17745] [IMG_20180910_160436.jpg] [0.97 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20180910_160436.jpg
[17744] [IMG_20180910_160616.jpg] [0.91 MB] [4160x3120] [] []
IMG_20180910_160616.jpg

mortti

(150)  · 

vivamort

(152)  · 

kissa

(5208)  · 

börh

(1050)  · 

rötvää

(20)
19.05.2019 19:39:19
#203806 [+-] Piilota Suosittele

@5evill

Tämä on nyt se joskus mainitsemani stalkkari, siis stalkkerin ja talkkarin yhdistelmä ;3 Taloyhtiössänne ei kukaan kulje pihan poikki huomaamatta >:3

21.05.2019 18:38:20 | 18:39:53
#204545 [+-] Piilota Suosittele

>>203806

Talkkarin hommiin ei tarvitse päästää koska huoltoyhtiö hoitaa.
Oikeasti veikkaisin jotain superjännää lintutanssia ja sillä selittyy tämä selänvenyttelyn jäänyt kaari. (huom. kuva 1) :3

Edit: Mutta nyt kun muistelen tarkemmin niin näinhän mortti makasi vain. Ja tasapainon nimeen kuvakin saatiin tästä börheilystä.

[ 8 viestiä | ]