Suunnitelma Suunnitelma
selitys hitaille selitys hitaille
Habsille Habsille
piirrustus kilpailu piirrustus kilpailu
Motivaatiota veronmaksuun! Motivaatiota veronmaksuun!
Karma? Karma?
Lapset Lapset
kääpiö kääpiö
Jonnet ei muista Jonnet ei muista
juuh elikkäs juuh elikkäs
Räbläilyä Räbläilyä
Vasemmiston "faktat". Vasemmiston "faktat".
lamaha lamaha
Sanna saa Sanna saa
aamupala aamupala
Mericah Mericah
jokaiselle jotakin jokaiselle jotakin
Iltiksen moderointi Iltiksen moderointi
Ei jaksa! Ei jaksa!
Juopuneiden puolue Juopuneiden puolue
komentaja :3 komentaja :3
Spollea perseeseen Spollea perseeseen
Euroopan neuvostoliitto Euroopan neuvostoliitto
Tämä sivusto tarvitsee lisää tissejä Tämä sivusto tarvitsee lisää tissejä
 729 näyttökertaa, 10 viestiä, 2.01 MB, 1 tiedosto, 05.09.2018 20:15:15
[ + 3 | ]

Aamupalan teko masiina

[17260] [tiedosto.png] [2.01 MB] [1500x1200] [] []
tiedosto.png

nakki

(44)  · 

muna

(135)  · 

kahvi

(118)  · 

paahtoleipä

(10)  · 

hyödyke

05.09.2018 21:42:11
#92095 [+-] Piilota Suosittele

>>92012
Minä syön jos on tarjolla ja eikös nykyään sanota, et pitäs vetää kaikki läskit heti aamusta ja iltaa kohdin sit himmailla?

06.09.2018 08:19:13
#92223 [+-] Piilota Suosittele

>>92140
Kyse oli vissiin siitä, et proteiinit pitäs vetää aamusta niin illalla vois ottaa rennommin eikä lihois vaikka söiski enempi.

06.09.2018 14:33:59
#92450 [+-] Piilota Suosittele

Ei kiitos. On jo rasvakeitin ja riisinkeitin. Harkittin monitoimikonetta, mutta alkaa oleen jo työtasot täynnä.

03.11.2018 00:00:09
#117317 [+-] Piilota Suosittele

117170

Osaan kyllä ihan yhtähyvin kuin keitinkin, joka tosin vaan huolehtii, ettei pala pohjaan jos vaikka sammun kesken keiton ja pitää sen mukavan lämpimänä siihen asti kun krapulassa herään. Ei se nyt hullumpi 20€ sijoitus ollu ja varsinkin halusin Thaikkurouvan vähittäismyyntiä tukea.

[ 10 viestiä | ]