Get me Simo Häyhä next time Get me Simo Häyhä next time
Purilaisia Purilaisia
Tutkittua tietoa koronasta Indonesian tyyliin Tutkittua tietoa koronasta Indonesian tyyliin
Mahtavat tissit! Mahtavat tissit!
maitoa maitoa
Työttömille lätsät Työttömille lätsät
Hyvästä trollista aina +1 Hyvästä trollista aina +1
Kaverukset kaljalla Kaverukset kaljalla
Viherahon juomakuljetus Viherahon juomakuljetus
Joulu mehtäkämpällä Joulu mehtäkämpällä
CJ back in da hood CJ back in da hood
IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA IHMISYYDEN SYNKKÄ HISTORIA
Myös suomen hallituksessa on tämmöinen puolue Myös suomen hallituksessa on tämmöinen puolue
Suru apu Suru apu
ironia ironia
Juuh elikkäs Juuh elikkäs
belle delphine belle delphine
???????????????? ????????????????
Behemoth - Slaves Shall Serve (OV) Behemoth - Slaves Shall Serve (OV)
et saa tortillaa >:3 et saa tortillaa >:3
Ihana unelma Ihana unelma
Ihana Maria Ihana Maria
Pasi sellissä Pasi sellissä
2b tissit 2b tissit
 946 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 31.08.2018 17:48:32
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 31.08.2018.

Kaikista pahimpia rikollisia

[16956] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
tiedosto.jpg

ministerit

(6)  · 

eduskunta

(18)  · 

epärehelliset

31.08.2018 18:22:06
#89936 [+1] Piilota Suosittele

Vain 4? Eiköhän kaikista ketkuista ketkä on olleet ministereinä ja kansanedustajina saisi kunnon valokuva mosaiikin. Pelkästään Kataisen väärennys jupakan olisi pitänyt torpata herra hissi hänen kohdallaan. Jäättenmäki sentään erosi kun vahingossa sai papereita faxilla. Alho taas ei puolestaan erottanut omia tai muiden rahoja ja silti jatkoi istumistaan. Paavo Lipponen meni vasta demari uran jälkeen vähintäänkin hämäriin lobbaus hankkeisiin, hänen nyk.puoliso Päivi Lipponen puolestaan aloitti jo kansanedustajana perheen verosuunnittelun niin ettei ihan kaikkia vieläkään tiedetä. Hakkarainen puolestaan on toilaillut nuorena ja nykyisinkin niin paljon että kansan edun ajaminen on vähintäänkin kyseenalaista. Vihreiden Niinistö puolestaan ajelisi mieluiten verovapaasti halvemmalla ulkomaankilvillä varustetulla autolla vaikka oma puolue ajaa samaan jatkuvasti autoiluun lisäveroja. Kysymys kuuluukin kuinka paljon siellä arkadianmäellä on porukkaa joka ei jää kiinni ja onko siellä edes yhtä rehellistä edustajaa tai ministeriä?

[ 3 viestiä | ]