Verstappen Verstappen
Päivän harjoitus: Nuole se pystyyn Päivän harjoitus: Nuole se pystyyn
Älä juo kusta Älä juo kusta
rebmember the 666 milion :(((((((((((((((((((((((((((((((((((((( rebmember the 666 milion :((((((((((((((((((((((((((((((((((((((
venäläinen naapuri venäläinen naapuri
Lindemannet Lindemannet
Hatsapuri menossa uuniin Hatsapuri menossa uuniin
Quest for alkoholi Quest for alkoholi
Kun koronastrategia pettää Kun koronastrategia pettää
taffel taffel
janottaako janottaako
pulivari pulivari
palavat materiaalit palavat materiaalit
tissi jekku tissi jekku
only afrika only afrika
Slipknot - Psychosocial Slipknot - Psychosocial
syö niin kasvat syö niin kasvat
Hyvät reissut, Kurvinen! Hyvät reissut, Kurvinen!
Arvuuttaja Arvuuttaja
Arvaa kuka? Arvaa kuka?
Kummeli - pääministeri Kummeli - pääministeri
Nistipata Nistipata
Savannin kusipää Savannin kusipää
Hyvä ehdokas vkk:lla 😁 Hyvä ehdokas vkk:lla 😁
 946 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.08 MB, 1 tiedosto, 31.08.2018 17:48:32
[ + 8 - | ]
👑 Plussatuin 31.08.2018.

Kaikista pahimpia rikollisia

[16956] [tiedosto.jpg] [0.08 MB] [550x550] [] []
tiedosto.jpg

ministerit

(6)  · 

eduskunta

(18)  · 

epärehelliset

31.08.2018 18:22:06
#89936 [+1] Piilota Suosittele

Vain 4? Eiköhän kaikista ketkuista ketkä on olleet ministereinä ja kansanedustajina saisi kunnon valokuva mosaiikin. Pelkästään Kataisen väärennys jupakan olisi pitänyt torpata herra hissi hänen kohdallaan. Jäättenmäki sentään erosi kun vahingossa sai papereita faxilla. Alho taas ei puolestaan erottanut omia tai muiden rahoja ja silti jatkoi istumistaan. Paavo Lipponen meni vasta demari uran jälkeen vähintäänkin hämäriin lobbaus hankkeisiin, hänen nyk.puoliso Päivi Lipponen puolestaan aloitti jo kansanedustajana perheen verosuunnittelun niin ettei ihan kaikkia vieläkään tiedetä. Hakkarainen puolestaan on toilaillut nuorena ja nykyisinkin niin paljon että kansan edun ajaminen on vähintäänkin kyseenalaista. Vihreiden Niinistö puolestaan ajelisi mieluiten verovapaasti halvemmalla ulkomaankilvillä varustetulla autolla vaikka oma puolue ajaa samaan jatkuvasti autoiluun lisäveroja. Kysymys kuuluukin kuinka paljon siellä arkadianmäellä on porukkaa joka ei jää kiinni ja onko siellä edes yhtä rehellistä edustajaa tai ministeriä?

[ 3 viestiä | ]