lets party lets party
montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata montakos kaljaa tässä päkissä on, kerro. Tarkemmin en tiedä,sata
Puppetmaster Puppetmaster
Fixicity - Mashup Fixicity - Mashup
T U C E V A T U C E V A
Jatkuvaa huumoria Jatkuvaa huumoria
Haja-asutusalueiden uusnatsit Haja-asutusalueiden uusnatsit
Ainoa sallittu tapa lyödä naista Ainoa sallittu tapa lyödä naista
haaaaaaaaaaa haaaaaaaaaaa
rae:en tarina rae:en tarina
PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA PiuKuolePiirakka sanoo SAATANA
Virgin vs Chad Virgin vs Chad
HK:n Sininen Tulevaisuus HK:n Sininen Tulevaisuus
"Tee se!" ;___; "Tee se!" ;___;
Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi Shibe tulee alentamaan kolesteroliasi
Kysely Kysely
The Worst Of Bob Sapp MMA The Worst Of Bob Sapp MMA
Masokisti ja sadisti Masokisti ja sadisti
kissaa pyydystämässä kissaa pyydystämässä
ISO RAUTA ISO RAUTA
Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä Yokain metsästystä näin kolmelta aamuyöstä
Väsynyt miko ja hänen komainu Väsynyt miko ja hänen komainu
santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D santun maha meni sekasi scorpion kastikkeesta :D
Kuumotukset tehosekoittimesta Kuumotukset tehosekoittimesta
 1 183 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.03 MB, 1 tiedosto, 25.10.2017 08:00:58
[ + 4 - | ]

Vitun Seppo

[1693] [0.jpg] [0.03 MB] [400x400] [] []
0.jpg

sperma

(87)  · 

naama

(123)  · 

ulla

(6)  · 

taalasmaa

(9)  · 

seppo

(37)
27.10.2017 21:53:23
#4827 [+-] Piilota Suosittele

>>4768
Olet tylsä! Sehän on aivan loistavaa huumoria! Ihmiset ottavat sen aivan liian tosissaan. itse katon sitä sen huumorin takia, kun se on vaan niin helvetin paska että on jo niin hyvä. Sen takia mä sitä fanitan. Joka jaksossa on hyviä letkautuksia. Jaksojen nimetkin on yhtä huumoriryöppyä. :D

[ 3 viestiä | ]