fishnigga fishnigga
Niinhän se vain on Niinhän se vain on
riivattu riivattu
Voi himskatti.. Voi himskatti..
Satu the Teinihoro Satu the Teinihoro
suomi suomi
viron kieli viron kieli
Teoreetikot Teoreetikot
shit happens shit happens
lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD lol :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi Kolme pientä kuvaa mietinnän aiheeksi
mummo ankka mummo ankka
Pakkohan tää on jakkaa Pakkohan tää on jakkaa
Muutama kuva 22. Muutama kuva 22.
ultimaattiset utareet ultimaattiset utareet
Tämä kuvastaa missä mennään. Tämä kuvastaa missä mennään.
Minä seuraan :3 Minä seuraan :3
Piri toimii Piri toimii
Dwin Beaks :D Dwin Beaks :D
Leikkiaika on ohi! Leikkiaika on ohi!
Hallituksen priorisointia taas.. Hallituksen priorisointia taas..
Halvaus Halvaus
Senkin neek.. t. Kisse Senkin neek.. t. Kisse
Aasia tyty Aasia tyty
@-
 679 näyttökertaa, 2 viestiä, 0.44 MB, 1 tiedosto, 27.08.2018 08:49:39
[ + 6 | ]

Pyöräilijät Helsingissä?

[16654] [fillaristit.jpg] [0.44 MB] [1920x1302] [] []
fillaristit.jpg

pyöräilijät

 · 

helsingissä

 · 

samat

 · 

säännöt

 · 

kaikille

27.08.2018 09:40:21
#88069 [+-] Piilota Suosittele

On helsingissä säännöt tuntevia fiksujakin pyöräilijöitä, mutta siellä huomaa väkisinkin nämä spandex trikoo vauhtiveikot jotka painelee räkä roiskuen kaikesta ohi vähintään neljää-viittäkymppiä ja koko maailma on heidän tiellä. Heillä onkin tapana kirjoittaa hesarin mielipidepalstalle kuinka koko keskusta tai vähintään mannerheiminkatu, hämeenlinnan-tampereen tie tai lahden väylä voitaisiin muuttaa pyöräily baanaksi. Toinen porukka on "alepa" fillaristit jotka luulee että he ovat vuokranneet erikoiskulkuneuvon jolla voi ajella sisään forumiin, kampin laitureille, steissin ravintolaan tai länsisataman terminaalin läpi vironlaivaan.

[ 2 viestiä | ]