harjoittele lisää harjoittele lisää
ählämit euroopassa ählämit euroopassa
Hauska koko perheen arvauspeli Hauska koko perheen arvauspeli
panomies panomies
höttötermit selitettynä höttötermit selitettynä
söpö söpö
ergonomia ergonomia
Känniset Turpit Känniset Turpit
lankakerä lankakerä
koriste koriste
jekutti jekutti
börheä rabsuteltava börheä rabsuteltava
pyyteetöntä hieromista pyyteetöntä hieromista
Voiko olla vittu surkeemman näköinen kurppa jossain olemassa Voiko olla vittu surkeemman näköinen kurppa jossain olemassa
täs mä rannalla täs mä rannalla
vaari tykittää vaari tykittää
mestari mestari
psytranceshamaanit psytranceshamaanit
cat6börh cat6börh
pietaritrollin voimafantasiat pietaritrollin voimafantasiat
Ihania naisia! Ihania naisia!
ihana opettaja ihana opettaja
:o :o
hyvä poika hyvä poika
 1 010 näyttökertaa, 8 viestiä, 0.05 MB, 1 tiedosto, 26.08.2018 16:54:01
[ + 4 | ]

Venäläisiä vapauttajia

[16599] [Venalaisia-vapauttajia-(Peltsi28,-ti-10.6.2014).jpg] [0.05 MB] [640x464] [] []
Venalaisia-vapauttajia-(Peltsi28,-ti-10.6.2014).jpg

naurunappula

(682)  · 

spurdo

(377)  · 

venäjä

(491)  · 

mielenosoitus

(40)
26.08.2018 16:56:27 | 16:57:02
#87807 [+-] Piilota Suosittele

Jos Suomen valtio on rakas, myös venäläisten vapauttajien pitäisi olla rakkaita. Ruotsin vallan alla olisimme yhä samassa asemassa kuin ns. "meänkielen" puhujat. Venäjä ja keisari Aleksanteri I antoivat meille oman valtion!

26.08.2018 17:41:25
#87834 [+-] Piilota Suosittele

87827 No ei ruotsalaisille tainnut tulla edes mieleen antaa Suomelle autonomiaa. Suomalainen valtio syntyi Porvoon valtiopäivillä.

26.08.2018 18:50:36
#87874 [+-] Piilota Suosittele

87871

Suomi sai pitää ne vanhat ruotsalaiset lait jotka muka antoivat meille oman valtiouden. Suomalainen valtio syntyi vasta Aleksanteri I:n käskystä!

26.11.2018 16:17:34
#125421 [+-] Piilota Suosittele

>>87807
Jos nyt totta puhutaan niin Napoleon mahdollisti sen. Jos Napoleonilla ei olis ollu juttua brittien kaa niin ei venäjä olis suomeen lähtenyt. Eli oikea suomen valtion perustaja on Napoleon

[ 8 viestiä | ]