Kirjaudu
Nollaa
Rekisteröidy
Etusivu
Mediat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
Foorumi
Lähetä
Kanavat
Käyttäjät
wPaint
Teemat
maga
Vastaus ylimmiltä voimilta
Leikki loppui paskaan
Niin se tämän maan päällä kulkee
Kaikin puolin pahoin pyytääkseni, alempiarvoinen organismi
Kulttuurit ovat hip, monikulttuurisuus ei
haaveet kaauutuuuuuuuu niitä nousemaan en saaa
:'^)
Koiroilu menee pieleen
Löysin keksin :3
Erilainen börh
Oho, täällähän on kamera!
Hyvä Dave
Sarjakuva
Sinun(kin) suojelijasi. Ei tarvitse kiittää.
Sinä mätänevä emätin-eruptio
ruokailen vain tästä
Koti takapihalta ja olohuoneesta
Mitä muutakaan odotitte?
Mieluisa lelu
Kahvisi ei kelpaa kuin haudattavaksi >:3
Särki
huumet on pahoja m'key
Pocahontas
Edellinen
Seuraava
⭰
@7evill
696
näyttökertaa,
0
viestiä,
0.04
MB,
1
tiedosto,
26.08.2018 14:03:52
[
+
3
|
]
⇥
Badum-tsih
[
16587
] [
tiedosto.jpg
]
[0.04 MB]
[638x600]
[
] [
]
Edellinen
lääkäri
(63)
·
luunmurtuma
·
paikka
(10)
·
kohta
(8)
·
vitsi
(154)
Seuraava
[
0
viestiä | ]
Näkyvyystila
Sonja
⭰
Jennin salmonella
Lääkäri apu
Dubstepin ydin
We allow them to breed..
Anoppilas
isä jooseppi
n**k*ri
hörhör
Autokorrekti
Rasisti? Ehei, neekeri sinä olet.
turvallisen näköistä
Nämä vittuun tästä
Jeesus
vitsi
Läpsytiläps
X:siä viestin loppuun
Vitun juutalaiset
eeh eeh eeh eeeh
3 päivää saikkua ja sit takas töihin
forgein objekt :D
Badum-tsih
kontenttia
Sulakkeen vaihto-opas
Jämähtänyt vitsi
⇥
+
3