läts läts läts läts läts läts
Suomalainen Cosplay Suomalainen Cosplay
Selfie-tikku ajelua Selfie-tikku ajelua
Cool dog Cool dog
On se luonto vain niin kaunis On se luonto vain niin kaunis
Jotkut pelit koukuttaa huolella Jotkut pelit koukuttaa huolella
Amerikkakokoelma Amerikkakokoelma
Waifuja Waifuja
Ylläri mylläri Ylläri mylläri
Pilu ja saatanan lähettiläät Pilu ja saatanan lähettiläät
Nikke Knatterton syndrooma Nikke Knatterton syndrooma
2018 2018
Mitali taistelusta Karjalankannaksella Mitali taistelusta Karjalankannaksella
rotekki ja lyhtypylväs rotekki ja lyhtypylväs
Ei jaksa keksiä otsikoita 9 Ei jaksa keksiä otsikoita 9
How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb
Pöytä yhdelle Pöytä yhdelle
Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä Suomalaiset naiset kyllä antaa yleensä säälistä
"Olen vakavissani" "Olen vakavissani"
MacGruber - Sensitivity Training MacGruber - Sensitivity Training
Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin Lähti tupakkaostoksille hyvissä ajoin
Se on näitä päiviä... Se on näitä päiviä...
Kissakuvia Kissakuvia
huomio! huomio!
 870 näyttökertaa, 7 viestiä, 3.08 MB, 1 tiedosto, 22.08.2018 19:04:31
[ + 4 - | ]

Sairas maailma vol. 2

[16387] [1534937416584.jpg] [3.08 MB] [3864x3072] [] []
1534937416584.jpg

sairas

(18)  · 

maailma

(19)  · 

mielisairaus

(54)
22.08.2018 20:55:15
#86292 [+-] Piilota Suosittele

86233


Olen oikeasti samaa mieltä. Sota tekisi hyvää ihmisille. Sodan jälkeen alkaisi jälleen uudestaan rakennus ja paremman maailman luominen. Toki sodassa kuolee ihmisiä, mutta niin kuolee sotaa edeltävässäkin tilassa. Maailma oli heti sodan jälkeen paljon parempi paikka. Töitä oli ja jengillä oli halu ja tarve saada elämänsä kondikseen. Nyt vain potkitaan päähän ja joku haluu enemmän kuin 10 000 muuta. En siedä sitä pätkääkään.

23.08.2018 08:10:26
#86435 [+-] Piilota Suosittele

Kysymys. Miksi "gender neutral" tai muunsukupuolinen aina pukeutuu ja käyttäytyy kuin vastakkainen sukupuoli? Olikohan se Inhimillinen tekijä Yleltä vai mikä, missä haastateltiin kahta entistä naisoletettua ja nykyistä muunsukupuolista/sukupuoletonta, ni ne oli MOLEMMAT HYVIN MIEHEKKÄITÄ. Jos on sukupuoleton, niin miks pitää korostaa sitten jompaa kumpaa sukupuolta? Todistaa vaan sen, että on olemassa vain kaksi sukupuolta, mutta ei osata valita kumpi halutaan olla ja sitten keksitään kaikenlaista hömpän pömppää, kuten sukupuoleton tai muunsukupuolinen. Anna mun kaikki kestää.

23.08.2018 12:00:37
#86462 [+-] Piilota Suosittele

>>86292
Sota tekis hyvää tälle pallolle. Siis kunnon rähinä, jossa poistuis vaikka puolet ihmispopulaatiosta. Toisaalta joku tautikin sen vois tehdä. Porukkaa kuolis, mut selviytyjille avautus ihan uudet mahdollisuudet ja ehkä tällä pallollaki ois sitten saumaa...

05.07.2024 08:08:07
#632329 [+-] Piilota Suosittele

luulenpa että suuri osa sukupuolettomaksi julistautuvista tekee niin vain koska haluavat liittyä muodikkaaseen aakkosjengiin vaikka homous puuttuu

[ 7 viestiä | ]