Muistan useammankin käyttäjän todenneen, että kuvat KuvatONista ja kommentit Naurunappulasta. Eikä ne NN:n kuvatkaan nyt niin paskoja olleet ennen kuin medianumero alkoi pyörimään yli miljoonassa.
[
3 viestiä
|
]
⭰
Naurunappula Girl ;)
kiekujakaiku
AR - Anonyymit Rasistit
Minuagin viduddi gäydä gerjäämässä rahaa :--DDD
Ankkalinnan puolueet
Läskiys Amerikassa
Epic Boobs
Opettavainen lastenkirja (pe 30.11.2007)
Läski Paska kusee (garlbarks)
Zyskowicz
Kebabhuumoria - osa 7
Bojad ribillä :-------DDDDDDD
Horatio-kooste 1
Turribussi 2011
Ikinä ei tule aivan vapaaksi, jos ihailee toista liikaa. (Mora)