RiBul antaa siivet RiBul antaa siivet
Kuulen mitä teet siellä... ja näen myös :3 Kuulen mitä teet siellä... ja näen myös :3
Rahka-Gandalfin uusi työ Rahka-Gandalfin uusi työ
Tein joskus kuviksen tunnilla Tein joskus kuviksen tunnilla
Tarjoiluvuorossa Mestari Tarjoiluvuorossa Mestari
50 Shades of J 50 Shades of J
Vanukasta Vanukasta
Suuteli isäntäänsä :3 Suuteli isäntäänsä :3
"Mistä tietää että on liian kännissä?" "Mistä tietää että on liian kännissä?"
Iceland cannot into hot perkele-room Iceland cannot into hot perkele-room
blackED blackED
Kannattaa olla börh ;3 Kannattaa olla börh ;3
Päivää Päivää
Purjo Cat Purjo Cat
Taas kerran taidokasta roskapostia Taas kerran taidokasta roskapostia
Thanette :3 Thanette :3
vuosipäivä vuosipäivä
Leirihuoldo :--DD Leirihuoldo :--DD
Vihainen naapuri Vihainen naapuri
Hameki likaantu ja leif nappas kuvan Hameki likaantu ja leif nappas kuvan
Maapallo ja ydintalvi Maapallo ja ydintalvi
Sairaan nopee Haisuli Sairaan nopee Haisuli
Rainbow Chicken Dance Rainbow Chicken Dance
Peltotyöt Peltotyöt
 857 näyttökertaa, 16 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 17.08.2018 23:05:15
[ + 3 | ]

Neuvoja hiirtenpoikasten siirtämiseen

[16140] [tiedosto.jpg] [0.19 MB] [382x2222] [] []
tiedosto.jpg

monta

(6)  · 

tappo

(9)  · 

tapaa

 · 

hiiri

(92)  · 

feissarimokat

(147)
18.08.2018 12:44:28
#84689 [+-] Piilota Suosittele

>>84687
https://luolasto.org/m/8239

Kyse on tuossa mediassa leijonien hupimetsästämisestä. Ei metsästämisestä yleensä tai riistanhoidosta. Pidin tätä itsestääselvänä.

18.08.2018 12:51:16 | 12:52:24
#84694 [+-] Piilota Suosittele

>>84689
"Niin kuin jo itse metsästäminen ei olisi tarpeeksi vastenmielistä,"
Kyllä tuosta saa sen kuvan, että vastustat metsästystä yleisesti, mutta ei kai sitten mitään.

Vielä selvennykseksi. Suomessa metsästys kuuluu riistanhoitoon.

18.08.2018 18:55:25
#84792 [+-] Piilota Suosittele

84583

Mä valitettavasti olen huomannut että tollaset puheet on useissa tapauksissa ihan tosissaan esitettyjä, joskin ne tuntuu myös huvittavan näitä ihmisiä.
Jostain syystä hukuttaminen on yhä edelleen hemmetin "suosittu" tapa hankkiutua eroon pienistä lemmikeistä/lemmikin poikasista esim. Kai siksi kun ei tartte sotkea itteään eikä käsissään tuntea sitä eläintä. Poissa silmistä poissa mielestä.

Itte lopettaisin nuo prinssinakit katkaisemalla niskan; niitä ei emo osaa etsiä metriä kauempaa ja siirto johtanee muutenkin siihen että emo syö poikueen koska arvelee sen olevan uhan alla. Proteiini on arvokas sijoitus ja moni eläinemo ottaa ko. "sijoituksen" takaisin jos vaikuttaa siltä että jokin aikoo muu aikoo syödä poikueen tai ko. muksuista ei muuten vain ole selviäjiksi. :3

18.08.2018 23:29:31 | 23:33:33
#84865 [+-] Piilota Suosittele

84860

"Kyllä sää nyt Antero hävisit tämän keskustelun... "

En käynyt mitään kilpaa, joten lopputuloksella ei ole minulle väliä. Mitä tulee riistanhoitoon ja metsästämiseen yleensä, niin minulla ei ole mitään niitä vastaan, eikä ole koskaan ollut. Itse asiassa ravinnonhankintavoista pidän metsästämistä erinomaisena. Parhaat liha- ja kalasapuskat olen saanut itsekaadetuista hirvistä ja pyydetyistä taimenista.

18.08.2018 23:43:19 | 23:43:37
#84869 [+-] Piilota Suosittele

84868

Tilanne ratkeaa loogisella pohdiskelulla. Sinä esitit väitteen ensin ja minä kielsin sen. Sinulla on siis todistustaakka. Muutoin minun pitää todistaa että Jumalaa ei ole. Jos lähtökohta on se että minun pitää todistaa että Jumalaa ei ole, olen hävinnyt. Olen siis hävinnyt.

Ei kun eihän tässä näin pitänyt käydä...

19.08.2018 00:09:51
#84875 [+-] Piilota Suosittele

84860

"Siellä etelässä". Kautta maan noita eläinsuojelutapauksia kuullut ja todistanut.
Ja mitä enemmän mennään böndelle, sen useemmin nähnyt tätä "kuhan vaan jotenkin tapetaan se, ehkä tarkotuksella jotenkin kivuliaasti kun ärsyttää tollanen haittaeläin".

19.08.2018 01:03:15
#84884 [+-] Piilota Suosittele

84883

Sait minut ajattelemaan. Tässä kakkendaalia jauhaessamme lukemattomat pienet kissat menettivät henkensä lukemattomilla eri tavoilla emmekä me tehneet yhtään mitään. ;_;

[ 16 viestiä | ]