..Miten monopoli toimii ..Miten monopoli toimii
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 2 <3
Akat metällä Akat metällä
The Mantors - Date Rape Party The Mantors - Date Rape Party
Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3 Nick & Jessica's romantic dinner - Part 1 <3
HalloweenHomoHaaste HalloweenHomoHaaste
Alanvaihdos Alanvaihdos
Videokuvaaja :3 Videokuvaaja :3
Tein uuden hienon vaakunan luolastolle <3 Tein uuden hienon vaakunan luolastolle <3
Ensimmäinen kuva kissasta Ensimmäinen kuva kissasta
Fatboy Slim - Praise You Fatboy Slim - Praise You
Itämeren pilvenpiirtäjä Itämeren pilvenpiirtäjä
Polkijatyttö Polkijatyttö
SANTSU FANTSU MARKOMÖRKÖ NÄYTTTÄÄÄ OIKEET KASVONSA SANTSU FANTSU MARKOMÖRKÖ NÄYTTTÄÄÄ OIKEET KASVONSA
Slam the doors Slam the doors
Sara la fountain Sara la fountain
Ei saa mennä Ei saa mennä
Elä hetkessä Elä hetkessä
Kuvakommentti Kuvakommentti
Yes Yes
Wanna play with me? Wanna play with me?
Järvenpään vaakuna Järvenpään vaakuna
KXVO "Pumpkin Dance" KXVO "Pumpkin Dance"
ähmän ja hobbit ähmän ja hobbit
@-
 667 näyttökertaa, 21 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto, 15.08.2018 10:57:18
[ + 2 | ]

Lapsuus silloin joskus...

[16043] [lapsuus.jpg] [0.47 MB] [564x3313] [] []
lapsuus.jpg

15.08.2018 11:13:57
#83494 [+1] Piilota Suosittele

Ja kouluun hiihdettiin -40 asteen pakkasissa kesät talvet. 50 km suunta ja ylämäki molempiin suuntiin. Isä oli tehtaassa 12 tunnin työvuoroja ja viikonloppuain hän kävi sodassa. Äiti synnytti kolmasti päivässä. Kaikilla lapsilla oli rutto. Navetta paloi joka yö

15.08.2018 11:41:32
#83501 [+-] Piilota Suosittele

Ja paska puhetta, voi sitä satikutin määrää jossei ollut kotona ruoka aikaan eli meillä klo 17:30-18:00 ja läksyt piti olla tehtynä, naama ja hamppi pesu klo 21:00-22:00 välisenä aikana ja PÄÄ TYYNYYN murisi faija aina noin klo 22:00. Muuten sai mennä kuin villi apina ja yläasteel oli vielä vapaampi meno loma aikoina.

15.08.2018 16:34:04
#83606 [+-] Piilota Suosittele

Niin..me selvittiin..melko moni ei. Kattelkaapa vaikka liikenneonnettomuuksien kuolintolastoja 70-luvulta..ku ei ollu turhia saatanan turvavöitä. Hyvin selvis ne, ketkä ei kuollu. Vittu tää on tyhymä päivitys.

15.08.2018 17:18:30
#83621 [+-] Piilota Suosittele

Toi allergia/astma oli ehkä liikaa. Jos ei kaikesta ollu tietoa ei se meinaa ettei niitä ollu olemassa...

16.08.2018 12:30:57
#83871 [+-] Piilota Suosittele

>>83621
Tosta o kyl iha dataaki olemassa, että ylihygieenisyys on ainaki osasyynä allergioiden ja astmojen yms kanssa. Tiitä varmaa esim. mite rokotteet toimii? Hyvä. Tästä voit jo perus logiikalla päätellä miks ylihygieenisyys on periaatteessa sama juttu ku rokottamattomuus.

16.08.2018 16:28:41
#83977 [+-] Piilota Suosittele

>>83871
Miten rokotukset ja allergiat liittyy toisiinsa? Tai no, mistäpä minä mitään tiedän.
Lähinnä ajatukseni oli, et vaikka jotain astmaa olisi ollutkin, niin ei siitä olis niin valitettu. Tuskinois ees tutkittu tai diagnisoitu.
Vähän sama ku papalle nousi kuume ja se paiskataan saunaan hikoileen paha tauti pois. Saunassa papalla lähtee taju ja se raahataan ulos ja paiskataa jäiseen puroon jossa pappa saa lopullisen slaakin ja kuolee. Mihin pappa kuoli? No vanhuuteen...

16.08.2018 22:22:46
#84170 [+-] Piilota Suosittele

>>83977
Emmä nyt kyl meinannu et vanhat ajat ois jotenki parempii. Mut ei siinä. Varsinki lääketiede on muuttunu aika vitusti täs lähiaikoina ku uskomukset on muuttunu tutkimuksiks. Ja sentakia me tiedetään et ylihygieenisyys ei oo se paras, vaikka yleisesti hygienian parantuminen on hyvä juttu, mutta liiallisesta on haittaa.

26.01.2019 12:15:00
#152061 [+-] Piilota Suosittele

>>152035
Varmaa jotai tekemistä työpaikkojen ja ihmisten suhteen väälilä. Töitä ei yksinkertasesti oo enää nii paljoa ku niin paljon koneistettu.

[ 21 viestiä | ]