Meni sananlaskut uusiksi Meni sananlaskut uusiksi
Hutisalo Hutisalo
Juuh elikkäs purtavaa Juuh elikkäs purtavaa
Annappa riisiä :3 Annappa riisiä :3
OY VEY OY VEY
Ei mustia (ei koske sitä koiraa) Ei mustia (ei koske sitä koiraa)
taxi files taxi files
kyllä minunkin on mahduttava :3 kyllä minunkin on mahduttava :3
kulttuuri isku kulttuuri isku
Impardo Impardo
Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti. Nigeria ja Saksa pelasivat vastakkain. Saksa voitti.
Kaikenlaista sitä Kaikenlaista sitä
Tynkkystä laulattaa Tynkkystä laulattaa
Fin Diesel Fin Diesel
Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4) Sartarin tuli (Vapahtaja 3/4)
Viskikolan kämppä Viskikolan kämppä
Repostnik rentoutuu Repostnik rentoutuu
Kenen profiilikuvasta inspiroitu? Kenen profiilikuvasta inspiroitu?
lähti käsistä lähti käsistä
Pippeli Pippeli
Prinsessa Lesbiaani Prinsessa Lesbiaani
Meitä kuritetaan vaikka.. Meitä kuritetaan vaikka..
Leijuntaa Leijuntaa
kummallinen banaani :3 kummallinen banaani :3
 842 näyttökertaa, 3 viestiä, 0.19 MB, 1 tiedosto, 14.08.2018 04:22:35
[ + 3 | ]

Viimeinen on valhe

[16007] [0.jpg] [0.19 MB] [927x1000] [] []
0.jpg

ruoka

(403)  · 

purkki

(26)  · 

sarjakuva

(524)  · 

jimbenton

14.08.2018 09:47:53
#83217 [+-] Piilota Suosittele

Jääkaappi pysyy kyllä siistinä eikä sinne jää asumaan oikein mikään, sillä jos kukaan ei sitä syö niin sit armotta roskiin. Sen sijaan säilyke / kuivamuona pussi hyllystä löytyi 2015 putki remppa siivouksen yhteydessä kuivahiivaa parasta ennen xx.xx.2011, kakun koriste kirsikoita liemessä par.ennen xx.xx.2009, möllerin kalanmaksa öljy kapseleita par.ennen xx.xx.2006, ne oli menny jo edellisessä kämpässä vanhaks. Sit jostain lahjakorista tms tulleita ananas, persikka, mango ja hillosipuli säilykkeitä jotka vanhentuneet 2-5 vuotta sitten. Viimeks keväällä heitin apteekin ongelmajätteisiin 4-5 putkiloa vanhaksi menneitä vitamiini / magnesium pore tabletteja, koska ei niitä pysty joka aamu "nauttimaan" ja sitten ne jo unohtaakin.

17.03.2021 16:53:32
#448403 [+-] Piilota Suosittele

Mulla ennätys on vissiin se kun faijan kuoltua sen kaapista löytyi kaviaaria jonka viimeinen päiväys oli 1980.

Ostettu Neuvostoliitosta ryyppyreissulla joskus ennen mun syntymää.

[ 3 viestiä | ]