Ei mahu Ei mahu
Goatse kurpitsa Goatse kurpitsa
Vainaja haussa Vainaja haussa
Mitä vittua :D Mitä vittua :D
Taitaa olla Artun pano Taitaa olla Artun pano
turps turps
Ariel Ariel
Bye bye Bye bye
aku ankka saria kuva monesko lie aku ankka saria kuva monesko lie
Elmer1 selaa luolastoa Elmer1 selaa luolastoa
Oppivainen lapsi Oppivainen lapsi
Tutkimus Tutkimus
Helikopterit Helikopterit
Semmosta #2 Semmosta #2
Selkäsi takana :p Selkäsi takana :p
kissa meni rikki :3 kissa meni rikki :3
Puppelibaari Puppelibaari
Pac man Pac man
Hyvvää yötä Hyvvää yötä
odottaa karkki vai kepponen kavereita :3 odottaa karkki vai kepponen kavereita :3
Penix Penix
Ihana nainen Ihana nainen
Herkuttelija Herkuttelija
Melkein riittävä määrä kissoja :3 Melkein riittävä määrä kissoja :3
 1 227 näyttökertaa, 17 viestiä, 0.02 MB, 1 tiedosto, 24.07.2018 15:04:07
[ + 13 - | ]
👑 Plussatuin 24.07.2018.

Jonnet ei muista

[15231] [tiedosto.png] [0.02 MB] [564x593] [] []
tiedosto.png

kännykkä

(36)  · 

näyttö

(10)  · 

tausta

24.07.2018 19:08:03
#76963 [+-] Piilota Suosittele

Piirsin oman niin tuli hieno eikä ollu muilla samaa. Musiikkia en osaa tuottaa niin kaveri teki vielä teemaan sopivan soittopiipittelyn. Aiettä.

24.07.2018 20:59:43 | 21:00:50
#77009 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
Tilasin joskus superkhoolin Star Wars logon Darth Maulilla koristettuna. :D
Edit: ja tuo "akku lähes tyhmä" taisi olla kanssa. Se oli niin erittäin hauska silloin joskus.

11.11.2020 01:03:51
#408446 [+-] Piilota Suosittele

>>76872
heh tilas moni. Tilasin itsekkin ylä-asteella ja sen jälkeenkin muutaman.
Tai olikohan niin että sain kaverilta ja jossain puhelimessa oli vissiin niin, että joku kaveri teki.
Mulla oli mm. Audin rekaat ja kenialainen kassikotka eli iso kyrpä siivillä joka oli sillon ''tosi'' hauska juttu.

25.11.2021 23:01:33
#520922 [+-] Piilota Suosittele

Silloin kun oli Nokian Communicaattori 9500 & 9200 niin otin kuvan ja softalla lähetin puhelimen logoksi. Melkein päivittäin saatoin vaihdella. Jengi maksoi nöistä hunajaa ja sukurii. Sama oli soittoäänien kanssa. Mulla soi äänet musista ja peleistä ja jengi soitti jotain vitun monoääniä :)

Elitisti.

[ 17 viestiä | ]