Lataus Lataus
anime anime
Näin Näin
Suhautus Suhautus
EYEBROWS EYEBROWS
uber uber
kultarannan riemuja kultarannan riemuja
Lohi ja rehut Lohi ja rehut
Viivat Viivat
Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan Ja kohta on nimismies repimässä kylttiä maahan
Tama meida oikkeus! Tama meida oikkeus!
luolastolaiset maailmalla luolastolaiset maailmalla
Doge Doge
jotain vikaa tässä koneessa :DD jotain vikaa tässä koneessa :DD
Maistuisiko viini? Maistuisiko viini?
saisiko olla vähän palikkavettä :3 saisiko olla vähän palikkavettä :3
tyrone meets space tyrone tyrone meets space tyrone
Helppo valinta Helppo valinta
3 korvaamatonta 3 korvaamatonta
Steroideja Steroideja
kamelinvarvas kamelinvarvas
Neuvostoliitto Neuvostoliitto
Karhut paskantaa metsään Karhut paskantaa metsään
Räjäyttävät kodittoman ihmisen(Black Crime matters)) Räjäyttävät kodittoman ihmisen(Black Crime matters))
 739 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 22:16:46
[ + 1 | ]

Formula

[15152] [0.webm] [3.1 MB] [640x360] [] []

f1

(16)  · 

formula

(19)  · 

läheltäpiti

 · 

tilanne

(5)
21.07.2018 22:29:05
#76242 [+-] Piilota Suosittele

Formulat on ehkä yks maailman tylsimmistä lajeista, äijät ajaa jonku 100 kierrosta samaa rataa, ehkä kerran kisassa viimenen ohittaa toiseksiviimeisen. Kelatkaa vaikka tätäki, tilanne ihan varmasti melko kuumottava mut katsojan silmään näytti ihan vitun tylsältä. En vaan ymmärrä miten tää on niin saatanan suosittua

22.07.2018 03:48:15
#76300 [+-] Piilota Suosittele

Hamilton ei ole hyvä kuski. Se osaa ajaa vain jos on ekana. Kaikki kisat missä on ollut takana on sinne jäänytkin. Aivan yliarvostettu. Auto on vain paras.

22.07.2018 11:49:24 | 11:50:09
#76354 [+-] Piilota Suosittele

Kyllönen: "Aijai, JJ:n (Jyrki Järvilehto) auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Keke Rosberg: "Niin, näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi..."

Imola, 1994

"Ja katsokaa: auton takaosassa sijaitsevat suuttimet syöksevät ilmaan kummia kaasuja. Jos Keke Rosberg olisi täällä niin hän sanoisi niitä pakoputkiksi, mutta kun ei ole niin puhutaanpa nyt suuttimista."

Budapest, 1996

Otteita ajalta jolloin formulat oli vielä mielenkiintosia...

[ 5 viestiä | ]