Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä Tutkimus: Sodissa kuolee ihmisiä
Main Difference Between Europe and USA Main Difference Between Europe and USA
Leikkihebuli Leikkihebuli
Ei ole todisteita jääkiekon aiheuttavista aivovammoista Ei ole todisteita jääkiekon aiheuttavista aivovammoista
Hyvä ohjelma :) Hyvä ohjelma :)
This is the future that liberals want This is the future that liberals want
Nyymien mielipiteitä luolastosta Nyymien mielipiteitä luolastosta
Autokaupoilla Autokaupoilla
Lahta-tsentr Lahta-tsentr
avoimen pelimaailman pelit pilalle avoimen pelimaailman pelit pilalle
Kissakuvia ja -gif Kissakuvia ja -gif
Nuuskis näki sut Nuuskis näki sut
Pidempi oppimäärä (hallelujaa) Pidempi oppimäärä (hallelujaa)
Kikkailija Kikkailija
Eläingiffejä Eläingiffejä
Varastomiehen selviytymiskeino Varastomiehen selviytymiskeino
Uimahyppy Uimahyppy
Mr Bean Mr Bean
Näppärästi pärjaa Näppärästi pärjaa
Dog Breed Deformities Dog Breed Deformities
eläimet eläimet
Juustohampurilainen Juustohampurilainen
Vargin elämän tarkoitus Vargin elämän tarkoitus
Ympäri meni Ympäri meni
 735 näyttökertaa, 5 viestiä, 3.1 MB, 1 tiedosto, 21.07.2018 22:16:46
[ + 1 | ]

Formula

[15152] [0.webm] [3.1 MB] [640x360] [] []

f1

(16)  · 

formula

(19)  · 

läheltäpiti

 · 

tilanne

(5)
21.07.2018 22:29:05
#76242 [+-] Piilota Suosittele

Formulat on ehkä yks maailman tylsimmistä lajeista, äijät ajaa jonku 100 kierrosta samaa rataa, ehkä kerran kisassa viimenen ohittaa toiseksiviimeisen. Kelatkaa vaikka tätäki, tilanne ihan varmasti melko kuumottava mut katsojan silmään näytti ihan vitun tylsältä. En vaan ymmärrä miten tää on niin saatanan suosittua

22.07.2018 03:48:15
#76300 [+-] Piilota Suosittele

Hamilton ei ole hyvä kuski. Se osaa ajaa vain jos on ekana. Kaikki kisat missä on ollut takana on sinne jäänytkin. Aivan yliarvostettu. Auto on vain paras.

22.07.2018 11:49:24 | 11:50:09
#76354 [+-] Piilota Suosittele

Kyllönen: "Aijai, JJ:n (Jyrki Järvilehto) auton takaosasta sijaitsevista suuttimista tulee savua!"
Keke Rosberg: "Niin, näitä suuttimiahan kutsutaan ammattikielessä pakoputkiksi..."

Imola, 1994

"Ja katsokaa: auton takaosassa sijaitsevat suuttimet syöksevät ilmaan kummia kaasuja. Jos Keke Rosberg olisi täällä niin hän sanoisi niitä pakoputkiksi, mutta kun ei ole niin puhutaanpa nyt suuttimista."

Budapest, 1996

Otteita ajalta jolloin formulat oli vielä mielenkiintosia...

[ 5 viestiä | ]