Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 160 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

audism audism
ruodsalainen suglaa ruodsalainen suglaa
juomaa juomaa
migä se siellä :DD migä se siellä :DD
Fugushima Fugushima
Spurdoiluvoimat Spurdoiluvoimat
SPUUUDROOOO SPUUUDROOOO
100v 100v
the king is dead the king is dead
forgodden webbins forgodden webbins
snibeti snab snibeti snab
öljy öljy
ketsuppi laki ketsuppi laki
Musdalais spurdo :DDDD Musdalais spurdo :DDDD
Mummo neuloi Gondolan Mummo neuloi Gondolan
Ponihomo-spurdo Ponihomo-spurdo
genny genny
tankki tankki
pröööt :DDD blub :DDD pröööt :DDD blub :DDD
matrigx matrigx
minecraft minecraft
asiaton spurdoilu kielletty asiaton spurdoilu kielletty
Viikset ajetaan Viikset ajetaan
Ruotsi skenaario 2030 Ruotsi skenaario 2030
 1 333 näyttökertaa, 7 viestiä, 1.32 MB, 6 tiedostoa
21.06.2018 17:09:39
[ + 11 - | ]
👑 Plussatuin 21.06.2018.

Suuri Paint-foorumiseikkailu

[13933] [pf-seikkailu1.png] [0.21 MB] [530x6408] [] []
pf-seikkailu1.png
[13932] [pf-seikkailu2.png] [0.26 MB] [528x4837] [] []
pf-seikkailu2.png
[13931] [pf-seikkailu3.png] [0.22 MB] [528x7762] [] []
pf-seikkailu3.png
[13930] [pf-seikkailu4.png] [0.21 MB] [568x8288] [] []
pf-seikkailu4.png
[13929] [pf-seikkailu5.png] [0.21 MB] [640x4852] [] []
pf-seikkailu5.png
[13928] [pf-seikkailu6.png] [0.21 MB] [640x5991] [] []
pf-seikkailu6.png

paint-foorumi

 · 

seikkailu

(13)  · 

sarjakuva

(525)  · 

kombo

(12)  · 

vumpalouska

(16)  · 

pata-k

 · 

mahtiankka

 · 

ronank

 · 

havumäki

(9)  · 

kalle

(16)  · 

kallu

(10)
21.06.2018 17:48:47 | 17:49:56
#67650 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Loppukevät 2012.

Paint-foorumin yleinen henki alkoi mennä joskus talvella 2011-2012 aina vain vahvemmin vittuilun ja perseilyn puolelle. Vastakkain olivat pärisijät ja burgerit (ts. ne, jotka vaativat PF:llekin jonkinlaista asiallisuutta). Tää kombo perustuu osin tositapahtumiin ja oli myös viimeinen iso yhteistyöprojekti, jonka PF sai aikaan hyvässä hengessä. Itse lähdin PF:lta alkuvuodesta 2013 ja sivusto kuoli lopullisesti vuoden loppuun mennessä ;___;

21.06.2018 20:22:19
#67714 [+-] Piilota Suosittele

>>67645 Vahvistan Vumpan kertomuksen. Poistuin ite PF:ltä 2012 aikoihin alkuvuodesta, otin osaa vain toiseen osaan.

Tapahtumaketju meni siten, että yksissä tuumin aloimme Vumpan kanssa hölisemään kirjakielellä sekä yltiömäisen kunnioittavasti. Yksitellen painttaajat innostui tästä ja pian foorumilla tuotettiinkin mustaharmaata (erittäin korkeatasoista ja monisävyistä) sarjakuvaa. Tätä kesti viikon puolitoista.

Seuraava burgeraalto oli kun muutama käyttäjä floodasi poneja foorumin täyteen. Sekin oli vain lyhytkestoista.

06.01.2021 15:46:32
#427234 [+-] Piilota Suosittele

Aika entinen ei koskaan palaa.. Mutta on tää vaan pirun kaunista luettavaa lähihistoriamme mullistavimmista hetkistä.

[ 7 viestiä | ]