Perustaja kaljapullonhenki

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 01.11.2017 16:38:38 Jäseniä 22 Vierailuja 5 160 Medioita 471

ei viddu mage :--DD
ganavalla on oma tunniste urlissa xD

Schnibben Schnabben Schnibben Schnabben
dib dib
*snib* *snib*
jesus christ how ebin :D jesus christ how ebin :D
äkkiä siwaan äkkiä siwaan
saadanan balvoja saadanan balvoja
Oled weleho Harry :-DDD Oled weleho Harry :-DDD
make ulkona make ulkona
finnoboo finnoboo
sotaspurdo sotaspurdo
Realistinen spurdo Realistinen spurdo
varusde lega varusde lega
Spurdoilun esiasde :DD Spurdoilun esiasde :DD
fug gomunism fug gomunism
Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti) Spurdo - The Story of Viljami 1-2 (Realisti)
ebin ebin
juokse henkesi edEStä :--D juokse henkesi edEStä :--D
genraali spörde genraali spörde
Komppaniassa herätys Komppaniassa herätys
gooby pls gooby pls
Spurgu SPurdo Spurgu SPurdo
guntsari guntsari
Kuumailmapalloilua Kuumailmapalloilua
PAkko jakaa PAkko jakaa
 1 353 näyttökertaa, 4 viestiä, 0.13 MB, 1 tiedosto
04.06.2018 06:41:25
[ + 11 | ]

Menetys

[12924] [0.jpg] [0.13 MB] [630x796] [] []
0.jpg

spurdo

(377)  · 

sarjakuva

(525)  · 

es

(62)  · 

loss

04.06.2018 10:01:56
#62829 [+-] Piilota Suosittele

Olen kuullut huhua, että Kesko aikoo korvata Euroshopperin tuotteita omilla K-Menu-tuotteillaan...
Tällöinhän ES:n valtakausi on päättymässä :(

08.07.2018 19:41:14
#72570 [+1] Piilota Suosittele

Kuka elää menneisyydessä ja uskoo ES:n suosioon? Heti kun ES rupesi maksamaan sen 1,20€ / 0,5L, niin saman tien alko junnuilla ja teineillä näkymään megaforce tölkkejä kun ne maksaa sen 0,89-0,98€ 0,5L tölkki. Ennen oli K-kaupas lauma teinejä jotka haki jokainen sen tölkin eurosoppaa ja meni jonnekkin pärisemään. Nyt paikallinen ääs marketti on arki iltaisin täynnä sokeri / kofeiini adhd junnu / jonne / jonnia ja parkkiksella kolisee tyhjät light ja normi mf tölkit.

[ 4 viestiä | ]