Perustaja Jimbo

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 23.10.2017 09:03:03 Jäseniä 11 Vierailuja 1 244 Medioita 41

Rasistinen huumori ja propaganda

serkku pulassa serkku pulassa
Neekereitä Neekereitä
Häviät pelin jos rytmi vie Häviät pelin jos rytmi vie
Tyrönen sisällä onki jutku. Tyrönen sisällä onki jutku.
Rasismi. Rasismi.
Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella Mulkut tuhoaa muut maat kun omat on jo kivikaudella
Hyvä peli Hyvä peli
Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille Näin se Hollywoodin jutku parittaa valkosia naisia neekereille
Mita noituutta tama olla! Mita noituutta tama olla!
Eläinten vaistot Eläinten vaistot
:^x :^x
Totuus Totuus
seppo lehto seppo lehto
historia toistaa hyvin tutusti historia toistaa hyvin tutusti
Suvakin silmin Suvakin silmin
Moonman - Sweet Dreams Moonman - Sweet Dreams
asiallinen kass asiallinen kass
we wuz kangsz we wuz kangsz
neekeri22 neekeri22
Dayum Carl-nigga jus' smokin' dat hard man Dayum Carl-nigga jus' smokin' dat hard man
Jaxuhali Väänäselle Jaxuhali Väänäselle
Malesiassa ymmärretään. Malesiassa ymmärretään.
Pahin tuholainen Pahin tuholainen
Niggers Niggers
 885 näyttökertaa, 8 viestiä, 13.88 MB, 1 tiedosto
14.05.2025 18:35:32
[ + 3 | ]

Sinä anta talo minule

[80709] [give_me.mp4] [13.88 MB] [1274x720] [72.89s] [] []

neekeri

(1402)  · 

maahanmuuttaja

(54)  · 

matu

(85)  · 

mamu

(210)  · 

ruma

(136)  · 

haiseva

(54)  · 

torakka

(21)  · 

loinen

(125)  · 

parasiitti

(57)  · 

kamelin kesyttäjä

(10)  · 

paskanahka

(148)  · 

toimeentulotuki

(65)  · 

suvakit

(201)  · 

somppu

(9)  · 

somali

(105)  · 

urban dindu

(36)
14.05.2025 18:55:00
#697639 [+5] Piilota Suosittele

😄😂🤣
Tuosta vaan "Anna talo, anna rahaa, anna auto".
Toisaalta annetaanhan suomessakin vastikkeetonta tukea (asuminen, raha, terveyden hoito jne) tyypeille jotka vain tulee valmiiseen pöytään jostain tuhansien kilometrien päästä, pahimmillaan ilman pienintäkään aikomusta integroitua ja hyödyttää yhteiskuntaa joka on heidät vastaanottanut.

14.05.2025 20:17:52
#697679 [+2] Piilota Suosittele

Ei Suomessakaan osata tehdä kunnon päätöksiä 200 edustajalla ja 15 000 avustajalla + mepit ja niiden avustajat.. ehkä 2 merkittävää vitun päätöstä koko vitun kahdessa vuodessa tai neljässä miSTÄ VITUN SAATANASTA ME MAKSETAAN???!!!

14.05.2025 20:26:44
#697684 [+3] Piilota Suosittele

Tollakaan ei varmaan ole mitään muuta syytä tulla eurooppaan kuin elämään muiden rahoilla tekemättä mitään muuta kuin vitun rikoksia.

14.05.2025 20:54:02
#697698 [+1] Piilota Suosittele

Perus somali.
Iso pää, mutta tyhjää täynnä
Samaa seemiläistä kansaa muuten kuin juutalaiset.
Eli ei noille voi duunia antaa kuin korkeintaan trukkikuskiksi.

[ 8 viestiä | ]