Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 004 Medioita 1092

Vanha kunnon

Mistä kurkut tulevat Mistä kurkut tulevat
Pulsu ja Pertti pilkillä Pulsu ja Pertti pilkillä
romania videos romania videos
Pull the fucking trigger! Pull the fucking trigger!
En pysty keksimään otsikkoa:/ En pysty keksimään otsikkoa:/
gg allin gg allin
Esittely Esittely
Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon Kuinkahan monta tytärtä pitää antaa saadakseen tuolta vaimon
Gay Gay
Pakolaisia Pakolaisia
Italiano ♥ Italiano ♥
Nami Nami
Pierun haistelija Pierun haistelija
seksuaalivalistusta seksuaalivalistusta
Ihana ahteri Ihana ahteri
Who killed Captain Alex Who killed Captain Alex
ampiais kikkeli ampiais kikkeli
Hyvää iltaa Hyvää iltaa
Neekeri mädäntyy Neekeri mädäntyy
PONK! Vitun natsi! PONK! Vitun natsi!
Piiloviesti? Piiloviesti?
Black Salami Black Salami
Steroidit toimii Steroidit toimii
Arska hoitaa Arska hoitaa
 367 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]