Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 007 Medioita 1092

Vanha kunnon

Viskiä tutuille? Viskiä tutuille?
karantteeni karantteeni
viritys viritys
Hapsin uusin ostos Hapsin uusin ostos
käsidesi käsidesi
planet queef planet queef
näytän teille taikatempun näytän teille taikatempun
Warhammer Warhammer
Taas laatua Taas laatua
kisse :3 kisse :3
black nazi black nazi
Kenwayn painajainen Kenwayn painajainen
hehehe hehehe
neekeri sahasi sähköä neekeri sahasi sähköä
Mitä liberaalit haluavat Mitä liberaalit haluavat
The Demon Core The Demon Core
hang up the phone hang up the phone
Markus Kuopiosta Markus Kuopiosta
Kurpitsa Kurpitsa
EYEBROWS EYEBROWS
Veronmaksaja Veronmaksaja
Mitä naisella mielessä ? Mitä naisella mielessä ?
Shh shh shh shh.... only dreams now Shh shh shh shh.... only dreams now
mitäpä tähän sanois mitäpä tähän sanois
 367 näyttökertaa, 10 viestiä, 0.47 MB, 1 tiedosto
31.03.2026 20:17:20
[ + 1 | ]

Munat loppu kaupoista

[87095] [0b3.png] [0.47 MB] [680x383] [] []
0b3.png

sadge

 · 

munat

(20)  · 

loppu

(20)
31.03.2026 21:35:48
#746015 [+4] Piilota Suosittele

Kumma kun media mainostaa tuota samaa, ehkä luomu ja jotkut L / XL kokoiset on loppu, mutta viimeksi sunnuntaina ostin 10-packin M-kokoa 1,98€ ja hylly oli täynnä, mutta juu tietyt ecoluomuhipstertäysijyväviljasydänmerkkidiabetes+ munat on loppu, tavallisia löytyy ainakin paikallisista kaupoista, eikä näy mitään "pahoittelemme tuotteen saatavuus ongelmia" tai "rajoitus vain over 9000 pkt/asiakas" lippu lappuja, tahi kylttejä.

31.03.2026 23:41:18
#746041 [+2] Piilota Suosittele

Tuottajat alkoivat myydä munia sinne missä niistä maksetaan. Salmonella vapaa suomalainen kananmuna on varsin kysyttyä tavaraa euroopassa.

Se selitys kanojen vaihdosta jotka ei ihan heti muni, meinas aiheuttaa mulle kuoleman nauramalla.

Ja kyllä. Olen landelta kotoisin.

01.04.2026 02:35:47
#746066 [+-] Piilota Suosittele

Uutiskuvissakin "tyhjät" hyllyt eivät nyt ihan täysiin tungettu ole, mutta on siellä paljonkin munia vaikka varmaan koittivat saada mahdollisimman tyhjän kohdan hyllystä.

02.04.2026 10:55:17
#746287 [+-] Piilota Suosittele

>>746041
>>746054
En tiiä mutta tossa lähikaupassa munia löytyy. Niitä 4kpl pikkupaketteja tai sit 6kpl sekä paljonko siinä asteta isommassa olikaan.

Jos luomumunat loppuu niin lehdet klikkiotsikoi että kaikki munat ois loppu

02.04.2026 12:14:50
#746306 [+-] Piilota Suosittele

>>746249
Ei saanut munaa.

Söin yhden jo heti aamulla, ei niistä ainakaan täällä ole merkkiäkään pulasta. KJEEHHEHHEHHHEHHEEH,HAAAHHAAHAHRAAHHAHHAHHAAH½!!!

[ 10 viestiä | ]