Perustaja Babazinga

Medioita voi lisätä

Jäsenet

Perustettu 21.10.2017 21:52:41 Jäseniä 33 Vierailuja 12 004 Medioita 1092

Vanha kunnon

Ei oo homoa ku pallit ei koske Ei oo homoa ku pallit ei koske
You look beta You look beta
Muumimamma Muumimamma
Parmesaania Parmesaania
Tätä luolasto tarvii Tätä luolasto tarvii
Liekinheitin Liekinheitin
Lauantai Lauantai
john scatman john scatman
Candyman Candyman
Uskottava tasapainoinen nainen Uskottava tasapainoinen nainen
Mene hoitoon. Et pääse hoitoon Mene hoitoon. Et pääse hoitoon
Lidl Lenkkarit Lidl Lenkkarit
Slöts splrrrsssshhhhh Slöts splrrrsssshhhhh
Mit vit Mit vit
Yritti päästä uudeltamaalta mökille Yritti päästä uudeltamaalta mökille
Futanari party Futanari party
N-word N-word
Äidin salainen resepti (feat. Gordon ramsey) Äidin salainen resepti (feat. Gordon ramsey)
Kun punoitus on laskenut... Kun punoitus on laskenut...
Taivaallinen vittusaatana Taivaallinen vittusaatana
nälkänen lintu nälkänen lintu
Sairas maailma Sairas maailma
Beat it Beat it
Mikäs siinä kun kumpikin tykkää Mikäs siinä kun kumpikin tykkää
 990 näyttökertaa, 4 viestiä, 2.95 MB, 1 tiedosto
12.06.2019 23:36:26
[ + 3 | ]

I am the devil and I'm here to do the devil's work


kauhu

(89)  · 

elokuva

(138)  · 

kohtau

 · 

rob zombie

(7)  · 

devil

(7)  · 

rejects

13.06.2019 01:40:44 | 09:46:06
#213434 [+-] Piilota Suosittele

>>213422
Tämän katsoin tänään ja se on edellisestä katsomiskerrasta parantunut hieman. Silti 8/10, mutta vain koska se on jatko-osa erittäin hämmentävään ja skenetehokkaakseen House of 1000 Corpses:kseen

Tykkäsin molemmista Rob Z:n Halloweeneista, Lord's of Salemista, ja osista 31:stä.
Isännällä on genre hanskassa, vaikka hutiakin tulee. Nämä eivät ole valtayleisön elokuvia ikinä.
Kulttiklassikkoja? Ehkäpä.

20.06.2020 14:40:20
#357323 [+-] Piilota Suosittele

Voihan vittu, tuli sitten katsottua kaksi leffaa, jotka menee suoraan osastoon "saisimpa jollain tapaa senkin ajan takaisin käyttöön". En ole ihan valtavirtaleffojenkaan ihminen, mutta paska on paskaa, vaikka sitä ei tehtäisikään vain tuottajan lompakon näkökulmasta.

[ 4 viestiä | ]